• Mollie

10000-steg-om-dagen-tråden

Men..., jag har gått med stegmätare på mig och min säger att 10.000 steg är ca 3,8-4 km. Kan det stämma med 8 km? Jag har ställt in min steglängd, men tar jag hälften så korta steg som ni andra då?
    Jag fick den av min terapuet, men jag vet att det fins billigare varianter på t.ex. Clas Ohlson eller på sportbutiker.

Jag hänger med efter nyår i denna tråd...

• Mollie

Oki.., kankse jag som inte har den rätt inställd då med andra ord...

Jag fick dubletter med stavar i julklapp... Så min man kommer inte ens undan, tyvärr har vi inte hunnit använda dem än...

• Mollie

Eftersom jag sa att jag skulle komma in hit lite mer på allvar efter nyår så kan jag ju tjuv-meddela att jag gått en promenix på ca 5 km idag, dock utan räknare på mig, eftersom den nya inte är inställd.

Gott Nytt steg-År!!

• Mollie

Jag skulle som sagt dyka upp här efter nyår med min nya stegräknare, men den vill inte fungera som jag vill, jag kan inte med den och maken kämpar förtvivlat med att få den rätt inställd...

Men jag lovar, jag SKA!

• Mollie

Fru Glad; Jadu, vet ej vad det är för fabrikat. Fick den i julklapp av jobbet! Den jag hade har farit i golvet/backen ett antal gånger så den är då inte helt 100%.

Lioness; Den registrerar välsjälva rörelsen va?

• Mollie

Ingen stegräknare än, mne idag har motionene varit vedhuggning i 30 dm snö att pulsa i med motorsåg!

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden