10000-steg-om-dagen-tråden
Å vilken rolig tråd...köpte en stegräknare till mig själv i julklapp och efter nyår börjar det "nya" livet så då hakar jag oxå på denna tråd
Å vilken rolig tråd...köpte en stegräknare till mig själv i julklapp och efter nyår börjar det "nya" livet så då hakar jag oxå på denna tråd
I går hade jag invigning av min stegräknare, tog en liten prommis och bara den var 4000 steg...
Har haft räknaren på mig hela dagen i dag fast det har inte hunnit bli så många steg än men ikväll äre långprommis som gäller, den rundan är dubbelt så lång som den jag tog igår så jag räknar med att få ihop ca 7000 steg bara där så då har man passerat 10000 iallafall
Fru Glad: Köpte en Silva på Stadium..den värsta varianten såklart..hahaha..nämen allvarligt talat så fanns bara det bara den sorten kvar så det fick bli en sådan...räknar steg, kalorier och tid..fast det är ju bara stegen jag bryr mig om
Hm..måste säga att jag tycker att det är svårt att komma över 10000 steg...tycker jag går å går men det blir inte mer än ca 7000/ dag....
I dag tog jag mig i kragen och tog en långpromenad med vagnen, 7500 steg blidde det, känns skönt!
Puhhh, har varit ute och gått i över en timme med sonen i vagnen så nu står mätaren på 9000 steg iallafall..SKA fixa 10000 innan kvällen
Tycker att man borde få bonussteg när man är ute å drar vagnen i uppförsbackar oxå..haha
Hej hej, jag är kvar iallafall Ska precis ut med vagnen och gå en långrunda, hur gåre för er andra?
Har gått en sväng jag oxå så nu står stegräknaren på 9775..sköönt!
Hoppsan..lekte lite med sonen i köket innan han skulle gå och sova..bara det blev 600 steg
Just ja..måste berätta en sak.
I måndags var jag ute på min vanliga runda..dvs gå ner till Ica för att handla lite. Tog på mig stegräknaren och la ner mitt VISA-kort i jackan....när jag kom ner till affären var kortet avmagnitiserat...jippi
Dom på banken sa att jag inte var den första med stegräknare som fått avmagnitiserat kort...så tänk på att inte lägga nått betalkort i fickan på den sida ni har pedometern