• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

tjena hej!! Kul att se att det finns fler med stegräknare. Vissa i min vänkrets tycker det är hög nördvarning på stegräknare... Har tyvärr haft sönder min men det ska komma en ny på posten i morgon. Lovar att tala om hur många steg jag avverkar/dag. Tycker oxå att det är svårt att gå ner de sista kilona, vet inte vad som krävs (eller det vet jag Godisstopp, byta macka mot gröt mm mm) Tänkte ta nya tag efter nyår... Mea: fick du snygg rumpa?! Grattis min ser ut som ett ras... Får nog traska på lite till.

• Fru Glad

Tjoho har nu fått min nya stegräknare!! känner att nu kommer det att bli lättre, alltid bra med svart på vitt. denna modell visar oxå kalorier man förbrukat. (bra eller dåligt? Ngn som vet?) Fortsätter att rapportera steg antal. Ska handla julkappar i morgon och har inte planerat riktigt vad jag ska ha så då blir det nog ngra steg

• Fru Glad

Går trögt... har bara gått 633 steg sedan kl. 15.00. Får ta en extra vända i morgon. Känns inte så bra att se antal brända kalorier då man haft fika gäster i kväll. Glögg drack ja oxå, ny dag i morgon som tur är!!

• Fru Glad

Bree: Inte är det meningslöst!! Är det ngn gång vi ska traska på så är det nu!! Håller på att äta massor av choklad, godis och kakor så att det inte ska finnas ngt hemma efter jul och så att jag ska "föräta" mig innan mitt godisstopp. Inte helt konventionell handlingsplan men den har hjälpt mig förut. Köper dock inget nytt godis för jag har ett litet lager här hemma.

• Fru Glad

ja jag tror stenhårt på detta sätt... förstår du nu varför jag måste knalla på i dag?

• Fru Glad

Skriva:

Tjena!! Låter bra att gå så mycket som det bara går, Då jag var gravid så gick jag oxå de dagar som känndes bra. Hade lite svårt att hinna ut med barnvagnen i början men nu går vi ca 1h varje dag. Lycka till!!

• Fru Glad

ja ha då ska man väl rapportera: ynka 4273!! Blä, hade hoppats på mer steg men var under julshoppingen supereffektiv! får se till att gå en långpromenad i morgon.

• Fru Glad

Bree:

Tror nog det blev massor av steg på stan, eller är du super effektiv på att shopa? Nya tag i morgon!!!

• Fru Glad

PellePlutt81: Vad gör du om dagarna? Redan 3600 steg inponerande!!! Glömde min så jag satte på den nu, rapport kommer men i dag ska jag gå långt!!!

• Fru Glad

Hummmm min räknare står på 3025 fast jag gåtten promenad!!! Undra om det är ngt fel. får testa imorgon.

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden