• Hemliga damen

Någon som vet något om Invicta i Polen?

Hej!

Jag hoppar in i tråden.

Mela-  hänger inte riktigt med. 2 år? Vart kom det ifrån?

Juliette - Har inte med det att göra men ser att du skall till Tjeckien. Om du skall till samma ställe som jag, är du välkommen att inboxa mig för information.

Den mejladressen som jag har till INvicta fungerar inte längre. Vilken använder ni?

Kram,
    Late   

• Hemliga damen

Mela - Vad konstigt det där med 2 år eftesom jag senast igår fick uppgiften 7-12 månader d v s samma som Juliette. Men vi har ju båda haft kontakt med koordinatorn och inte labb och doktor. Förvirrande! Jag får ringa dem.

Hoppas du inte tar illa upp nu men ibland är ju en del kliniker kinkiga om man är singel. Det kanske spelar roll i sammanhanget? Fast jag tycker ju du är skittuff som gör de här på egen hand! 

Har du bestämt något datum för så kallat qualification visit eller fick du dina könummer ändå?

CIao!

Late

• Hemliga damen

Hej!

Vill bara berätta att Mela har helt korrekta uppgifter vad gäller längden på väntelistan för äggdonation hos Invicta. Det är två år och "igenomsnitt åtminstone 1,5 år " . Jag gjorde som Mela, talade med labbet.  Fick en ursäkt av dem för de divergerande uppgifterna, försåelse om att det är för lång tid för mig och ett lycka till i fortsättningen. Bara att gilla läget.

• Hemliga damen

Jag var i kontakt med ett 20-tal kliniker i Europa förra sommaren, bl a Invimed som svarade med att de hade lång väntetid (2 år) p g a Polen har få donatorer. En annan polsk klinik, minns inte namnet dagsläget, svarade inte på min förfrågan. 

Däremot fick jag svar från en mängd kliniker i Europa,  det finns definitivit billiga och duktiga kliniker om man fixar att kommunicera på knagglig engelska. Väl värda att kontakta. Men gör noggranna undersökningar om hur de går till väga, glöm inte Facebook och att det är business. Varför Facebook? FB kan vare "attitydbarometer" du vill kolla upp hur konstigt det än låter.

Svar på tråden Någon som vet något om Invicta i Polen?