Inlägg från: Mita 74 |Visa alla inlägg
  • Mita 74

Någon som förlorat ett barn i en olycka?

luelga skrev 2011-06-21 20:26:53 följande:
    Jag förlorade min dotter i en drunkningsolycka i juni -08. Jag letar efter ändra som också förlorat ett barn i en olycka. Jag hittar många som förlorat barn under graviditeten eller i samband med förlossningen men det är en annan sorg känner jag. Min dotter blev 18 månader.

Nu har vi fått en pojke till så vi är lyckliga föräldrar till två pojkar och så har vi vår ängel också.  

Jag söker också efter föräldrar som har barn som har bevittnat en fruktansvärd händelse. Min son var med och hittade min dotter och såg allt. Hur hjälper man honom bäst? 
    Hej. Jag vet precis vad du har varit med om, jag eller våran familj tappade våran lille son i en drunkningsolycka den 28 juli-2010. Han blev 2 år 2 månader och 20 dagar. Vi närmar oss snart årsdagen och vi gruvar massor.
    Många kramar till eran familj.
    Det har kommit ytterligare en liten ängel till himmelen idag, också han på detta tragiska sätt.
  • Mita 74
    luelga skrev 2011-06-21 20:26:53 följande:
    Jag förlorade min dotter i en drunkningsolycka i juni -08. Jag letar efter ändra som också förlorat ett barn i en olycka. Jag hittar många som förlorat barn under graviditeten eller i samband med förlossningen men det är en annan sorg känner jag. Min dotter blev 18 månader.

Nu har vi fått en pojke till så vi är lyckliga föräldrar till två pojkar och så har vi vår ängel också.  

Jag söker också efter föräldrar som har barn som har bevittnat en fruktansvärd händelse. Min son var med och hittade min dotter och såg allt. Hur hjälper man honom bäst? 
    Mina två  barn då 11 och 7 år var oxå med då vi hittade lillebror, eller det var mormor som hittade honom. Syskonen befann sig en bit ifrån bara.
    Jag har 5 barn, 4 är dock med oss alla dagar, John är med oss med men på ett annat sätt.
Svar på tråden Någon som förlorat ett barn i en olycka?