Kanske gravid, men vill inte föda igen :-/
Åh jag vet inte varför jag skriver här ens, men jag behöver bara ventilera mig lite.
Jag har två barn sedan innan, och den yngsta är bara 9 månader. Nu misstänker jag att jag kanske kan vara gravid igen. Inte planerat, utan rent slarv från vår sida.
Det behöver dock inte vara så heller, men mensen skulle ha kommit för över en vecka sedan. Jag vet dock inte om den är regelbunden än, för jag har bara haft en mens sen förlossningen.
Mitt problem är att jag inte vet om jag vill ha fler barn, på grund av rädsla för en till förlossning. Egentligen vill jag ha ett barn till, men kanske inte riktigt än, och som sagt vill jag inte föda igen. Båda mina förlossningar har gått jättebra, men ganska snabbt. Och det har gjort så förbannat ont att föda barn, så jag vet inte om jag vill göra det igen. Jag lovade mig själv förra gången att det inte skulle bli fler gånger.
Men nu sitter jag här, och inbillar mig illamående och sånt som skulle kunna vara ett tecken.
Beställde tester igår, som borde komma med posten idag.. så det är bara att vänta.
Att ta bort ett eventuellt barn är inget alternativ för mig. Så nu får jag sitta här och vara nervös istället. Självklart är barnet hur välkommet som helst om det visar sig att jag är gravid, men åååhhh jag vill inte föda igen :-/
Äsch, var bara tvungen att rensa skallen lite...