• Prizzi

IVF/PGD väntar på eller är igång

Emma: Tack så mycket!!
    Tog runt ett år. Har en son sedan tidigare innan vi visste om den ärftliga sjukdomen så när det var dags för syskon fick vi två PGD försök av landstinget. Vårat första försök misslyckades men andra gången tog det sig med besked. Vi satte in två ägg iom att det var sista försöket och tvillingar blev det =).
    Tyckte de var jättebra på Huddinge.  
    Då förstår jag mer om vad HLA är. Har läst en bok om det, Rädda Felix eller nått sånt hette den. 

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • Prizzi

RingRing: Hur mår du då? Magen börjat växa nu kan jag tro =)

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • Prizzi

RingRing: Skönt illamåendet är bättre, för det är verkligen fruktansvärt att må illa och kräkas. Jag mår rätt bra trots att det bara är 3 veckor kvar. Magen är liten säger alla men jag tycker den är stor och ivägen. svårt att böja sig och aptiten är dålig. Har foglossningsbesvär när jag går mycket men vilar jag mest hela tiden är det inte så farligt. Men trött är jag och längtar tills de kommer. Fast känns läskigt med, hur man ska klara av två små bebisar ;)

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • Prizzi

RingRing: Har du fått papper som ska med in till förlossningen som läkaren där ska fylla i? Man ska sedan skicka dessa till Huddinge...

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • Prizzi

Jo jag har fått, fick de rätt omgående. Säkert har de missat.

• Prizzi

Hej på er! Tänkte meddela att vår lilla tjej och kille föddes den 8/8. Allt har gått bra!! Maja vägde 3100 och Oliver vägde 3300 så de var stora och fina. Föddes i v 39+0 med planerat snitt.
    Önskar er andra lycka till!!

• Prizzi

Samma som jag gjorde ringring men inget vul gjordes innan ord av läkemedel.

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång