Ulrika kul att ni kommit så långt i behandlingen, halva delen klar sedan är det bara att ruva. Jag tvättade inte rent med någon tvättservet innan jag stack mig. Såg bara till att tvätta händerna innan och efter.
Simple kötiden tror jag varierar lite, för oss så tog det 4 1/2 månad från att remissen skickades tills att vi var på vårt 1:à besök. Remissen var framme i början av juni och vi var där 1:à ggn i oktober. Sedan fick vi klar tecken och påbörjade behandlingen i mitten utav feb. Väntetiden beror också på vad det är för genetiskt fel man har och hur lång tid det tar för dom att hitta en analys metod. Min man har varit med på alla besök, tiden mellan äggplock och återinsättning stannade vi kvar i Sthlm. De besök man gör på Huddinge under 1 behandling är äggplock och återinsättning och mannen måste väl iallafall vara med på äggplocket eftersom han samma dag ska lämna ett spermaprov. Och det första förberedande besöket bör ni båda vara med på, vi båda fick då lämna blodprov på klinisk genetik Solna och min man ett spermaprov på Huddinge fertilitetsenheten.