Inlägg från: Anonym (irriterad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (irriterad)

Otrogen och gravid

Anonym (puckoon)
    men håller du för öronen när du inte vill höra nått eller? alla hör vi saker som vi inte vill höra!!
    o nej hon har inte ihjäl sin man för det hade varit skonsammare mot han än att behöva leva med det hon gjort mot han,nu menar inte jag att ni som varit otrogna ska ta ihjäl era killar!
    Du har inte bara gjort ett misstag,du har oxå låtit andra få lida av dina misstag! nä just det ja,du är så feg så du vill inte stå för vad du har gjort,du väljer den enkla vägen, att dölja sanningen istället!

• Anonym (irriterad)

zebran:
    jag skrev faktiskt att "jag menar inte att ni som är otrogna ska ta ihjäl era killar" i mitt inlägg...läs lite nogare.
    Är man gift så är otrohet ett lagbrott ,ett äkteskapsbrott...om du har hört talas om det.....man kan faktiskt stämma personen som varit otrogen när man är gift...
    du skrev att partnern har inte rätt och veta varnda liten detalj om ens liv,jo om det påverkar deras förhållande så har partnern RÄTT och få veta...
    herregud!
    menar du då att otrohet är en liten detalj??? hur fan ser du på otrohet då undrar jag??
    om du har kille så tycker jag synd om han om det är såhär du ser på otrohet...

• Anonym (irriterad)

adrenalin:
    men vad kan man vänta sig när nån skriver en sån här tråd?? hur lätt är det och bara ge "bra" råd när skadan redan är skedd? det finns bara en utväg (enligt mig) och det är att vara ärlig mot sin partner ,hur svårt det än är.

• Anonym (irriterad)

adrenalin: det är skillnad på att göra "felaktiga val" och "felaktiga val som sårar nån"...
    nån som är otrogen har "medvetet gjort felaktigt val" och sårar sin partner på grund av sina val,det är det som är så hemskt och fel!

• Anonym (irriterad)

TS:
    "Men jisses vad folk har åsikter.. Nästan lite skrattretande hur vuxna mäniskor beter sig!

Jadu et är dina egna ord du skrivit,tycker du ska föjlja dina egna ord du...inte direkt vuxet av dig som du betett dig heller....

• Anonym (irriterad)

TS:
    "Men jisses vad folk har åsikter.. Nästan lite skrattretande hur vuxna mäniskor beter sig!

Jadu et är dina egna ord du skrivit,tycker du ska föjlja dina egna ord du...inte direkt vuxet av dig som du betett dig heller....

• Anonym (irriterad)

TS:

• Anonym (irriterad)

Anonym (123123)
    "När min sambo var utomlands och jobbade några månader så sa jag faktiskt till honom att om han gör några felsteg så berättade det inte för mig då jag inte kommer att lämna dig i varje fall, och jag bara kommer att bli sårad"

Det låter som om det är fritt fram för han o ligga runt på fyllan, för om man säger så till sin sambo så är det ju nästan som att man accepterar att det är okej att va otrogen i fyllan bara han inte säger det till dig,det låter knäppt i mina öron!
    Det lär han nog göra oxå om han vet att han inte behöver ha dåligt samvete för att han hemlighåller det,för då du sagt det till han.....

skyll dig själv!

• Anonym (irriterad)

Anonym (123123)
    såg att du oxå hade skrivit "att man kan respektera varandra ändå"
    Men sårar man sina närmsta medvetet så respekterar man inte den personen på grund av att man sårat personen.

• Anonym (irriterad)

zebran i Stilla havet
    nej det va inte så jag menade,utan jag menar att hennes sambo kan ju faktiskt ta henne lite för "givet" o då vet han kan vara otrogen utan att säga nått ,för hon har gett han "möjlighet" till det.
    Jag tycker det låter knäppt att en säga så till sin sambo,att man inte vill veta om han är otrogen för det sårar henne.Sånt brukar man "vilja" veta.

Svar på tråden Otrogen och gravid