Inlägg från: Anonym (förbannad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förbannad)

Mitt barnbarn förvägras mig.

Förresten, varför ska jag behöva träffa någon som misshandlat mig både psykiskt och fysiskt under min uppväxt?

Tro mig, både jag och min dotter har det bättre utan henne.

• Anonym (förbannad)
    Anonym skrev 2011-06-11 09:40:36 följande:
    lilla barnbarn ? hur gammal är hon om hon uttrycker sig att du inte får träffa henne eller är det föräldrarna? , jag ser hennes ålder kanske över 8 år,är det barnbarnet som säger så skall du inte ta åt dej. barn med adhd kan säga saker utan att mena det dom gör det är en del av adhd eller agera på ett sätt utan att förstå vad som händer efteråt. .om du vill skicka saker ordna i så fall med föräldrarna ett sparkonto till" barnbarnet" o sätt in lite pengar när du känner att du kan. eller  prata med barnbarnets mamma/pappan hör efter om barnbarnet vill ha ngt speciellt eller  hört om barnbarnet har sagt "jag vill ha en ex ny jacka eller leksak, sätt in en del av kostnaden på ngn av mammans/pappans konto så blir du en del av de du ger till ditt barnbarn då får du ändå ge ngt. men då krävs det att man litar på varandra när de gäller bankkonto nr å sånt . då kan föräldrarna säga ex det är från oss å farmor/moromor.
    Men nej. Ingen kommer ha kontakt med denna människa igen. Om barnbarnet väljer det som vuxen, visst. Men inte nu, så länge hon är omyndig. Hon har heller inget behov av det. Hon har den bästa farmorn någon kan ha.
  • Anonym (förbannad)

Exakt. Jag vet att det här inlägget är riktat till mig. Hon har snokat upp att jag har en alias här, och skriver ett martyrinlägg. Som hon brukar göra. De andra gångerna brukar jag bara ignorera, den här gången blev jag riktigt förbannad.

Jag kommer aldrig göra om misstaget att låta min mor träffa min dotter. Aldrig.

• Anonym (förbannad)
    krillelkpg skrev 2011-06-11 10:11:28 följande:
    Stackars barn och mormor
    Mormor är det inget synd om.
  • Anonym (förbannad)
    Anonym (konstigt) skrev 2011-06-11 11:34:24 följande:
    Anonym (förbannad) Kom du på nyss att din mamma inte ska få träffa din dotter för att hon som du säger har misshandlat dig? VAD har hon gjort så att hon inte får träffa henne nu? Mer exakt alltså.
    Nej, jag har varit medveten om det hela tiden. Men skulle inte du vilja ha en mamma som verkligen bryr sig? Det skulle jag vilja. Min riktiga mor är inte den människan.

Det är något fel på min mor. Det är inte bara jag som har märkt det, utan många runt omkring. Hon behandlar folk som skit.
  • Anonym (förbannad)
    MammaT skrev 2011-06-11 11:53:21 följande:
    Va roligt det är att läsa alla kommentarer, jag är själv ett barnbarn till en mormor som Ts dotter beskriver och jag lovar er min mormor är gudsängel enligt sig själv och hon manipulerar folk att tro henne och hon är jädrans duktig på det men vi som vet sanningen vet hur farligt det kan vara.

Så dottern om det är så som du säger var stark och stå på dig det kommer din dotter tacka dig för tyvärr var min mamma aldrig så stark som du verkar vara
    Exakt. Hon gör aldrig några fel, allt är alla andras fel.
  • Anonym (förbannad)
    MammaT skrev 2011-06-11 13:17:34 följande:
    min fick alltid svimningsattaker när man anklagade henne för något och hon kan verkligen spela teater så att alla tror henne
    Min mor fejkade en hjärtattack en gång när hon inte fick som hon ville.
  • Anonym (förbannad)
    Mariohn skrev 2011-06-11 13:25:03 följande:
    Nu har jag spanat i tråden och måste säga att jag håller med förbannad. Hennes mor är inget annat än en förbannad provokatör om hon vet att dennes dotter har ett konto här och medvetet drar igång detta. Så fruktansvärt lågt och patetiskt och ett mycket effektivt sätt att göra sig av med sin familj. 
    Tack. Det är just vad hon är. Hon skickade brev till min dotter där hon skrev att mormor var sjuk. Dottern är inte ens tre år och kan inte läsa. Jag är så trött på att behöva lyssna och läsa allt hon sysslar med.

Sen är det inte 50 mil emellan heller.
  • Anonym (förbannad)

Åh, denna hemska sjukdom är då en förkylning.

• Anonym (förbannad)
    Mariohn skrev 2011-06-11 13:28:33 följande:
    Skit i henne. MAn har ingen skyldighet att stå ut med vad som helst bara för att man råkar vara biologisk släkt. Jag ser hur hon håller på. Jag förstår vad du går igenom...Och hon gör bara bort sig själv! 
    Jag försöker. Problemet är att hon försöker hela tiden ta kontakt. En gång dök hon bara upp, utan att ringa eller något innan.
  • Anonym (förbannad)
    Dalton skrev 2011-06-11 13:48:26 följande:
    Men du dotter, om du nu lider så av kontakten med din mor och verkligen vill slippa all kontakt, så undrar man ju varför du ens går in i den här tråden och käftar?
    För att jag blev förbannad. Jag har stått ut med det här hela mitt liv. Hon vägrar lyssna på mig i vanliga fall, här kanske hon tänker till. Troligtvis kommer hon aldrig läsa det här dock.
  • Anonym (förbannad)
    Kimona skrev 2011-06-11 13:56:05 följande:
    Undrar om det trollas här inne nu...?
    Om du slutar så nej.
  • Anonym (förbannad)
    Dalton skrev 2011-06-11 14:05:49 följande:
    Kim, visst är det så.
    Nej, tyvärr är det inte så. Jag vill inte gå ut med mitt användarnamn, då det är privat. Jag kan skriva om det här, om jag får vara anonym.

Att min mor har skapat en användare här och skrivit ett inlägg har hon gjort enbart för att jag ska läsa det.

Hon har gjort liknande saker innan.
  • Anonym (förbannad)
    Njut av livet ta inget för givet skrev 2011-06-12 03:45:15 följande:
    Men hon dög alltså när det vankades avlastning och då var hon inte farlig ? Om hon skulle ha misshandlat dig som liten måste du ju ha vetat det sen länge men ändå gick det alldeles utmärkt att få pasning till dottern av mormor ? Tyvärr men jag köper inte detta, nånting annat har hänt på vägen som gör att du helt plötsligt hindrar dom från att umgås och träffas !!
    Jag var mycket medveten om hur hon var redan tidigare. Ändå ville jag ha en mamma som brydde sig.

Och nej, det handlade inte om avlastning, som hon så fint skriver.

Jag erkänner att det är ett misstag att hon fick träffa dottern från första början. Men nu kommer jag se till att det inte sker något mer. Min dotter bryr sig inte alls om att hon inte träffar henne. Hon har både farmor, farfar och morfar som hon kan träffa och umgås med. Och alla dessa kan stå för denna avlastning som du tjuter om.
  • Anonym (förbannad)
    7879 skrev 2011-06-12 11:26:18 följande:
    Tycker att det är tråkigt att tråden verkar ha tagits över av den manipulerande dottern som i mina ögon verkar vara den som är sjuk och vill ge sin mamma en dålig påhittad bild. Varför inte prata med henne eller öppet berätta för oss vad det är för fel din mamma har gjort ?
    Du tror inte att jag har gjort det? Det har jag försökt, i många omgånger. Jag har gett henne otroligt många chanser. Jag har vridit och vänt på mig för att passa den här människan. Men jag kommer aldrig göra det mer, och jag kommer inte låta min dotter växa upp med en sådan mormor.

Min mor är sjuk. Väldigt sjuk. Jag blir förbannad när hon lägger upp en tråd här, där hon vet att jag ska läsa den. Jag blir förbannad när hon försöker utmåla sig som ett helgon, när hon är så lång ifrån det man kan komma.
Svar på tråden Mitt barnbarn förvägras mig.