Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Mitt barnbarn förvägras mig.

Nu har jag spanat i tråden och måste säga att jag håller med förbannad. Hennes mor är inget annat än en förbannad provokatör om hon vet att dennes dotter har ett konto här och medvetet drar igång detta. Så fruktansvärt lågt och patetiskt och ett mycket effektivt sätt att göra sig av med sin familj. 

• Mariohn
    Anonym (förbannad) skrev 2011-06-11 13:26:53 följande:
    Tack. Det är just vad hon är. Hon skickade brev till min dotter där hon skrev att mormor var sjuk. Dottern är inte ens tre år och kan inte läsa. Jag är så trött på att behöva lyssna och läsa allt hon sysslar med.

Sen är det inte 50 mil emellan heller.
    Skit i henne. MAn har ingen skyldighet att stå ut med vad som helst bara för att man råkar vara biologisk släkt. Jag ser hur hon håller på. Jag förstår vad du går igenom...Och hon gör bara bort sig själv! 
  • Mariohn

Folk är nästan maniska när det kommer till att man MÅSTE acceptera allt från familjen. Jag anklagas för att sätta käppar i hjulet mellan min man och hans mor för att jag vägrar låta mitt barn vara där hemma eftersom hon har ett visst beteende som är livsfarligt och sjukt. Hon är ju ändå min sväääärmor. Javisst. Och jag älskar henne. Det innebär inte att jag låter henne göra vad som helst. 

• Mariohn
    Anonym (förbannad) skrev 2011-06-11 13:31:26 följande:
    Jag försöker. Problemet är att hon försöker hela tiden ta kontakt. En gång dök hon bara upp, utan att ringa eller något innan.
    Trots att hon bor 50 mil bort? Det var modigt av henne
  • Mariohn

Jag fattar inte varför folk envisas med att påstå att man är skyldig att ge någon chans på chans på chans. Det är man inte. Om någon gång på gång gör en illa är man i sin fulla rätt att bryta kontakten. 

Svar på tråden Mitt barnbarn förvägras mig.