Du som är läkare, psykolog, lärare, behandlingsassistent, socionom eller liknande, hur hanterar du sexuell attraktion till patient/klient/elev?
Anonym (vikarien) skrev 2011-06-09 21:12:59 följande:
Ska jag vara ärlig så tänkte jag inte så mycket på hur jag skulle bete mig mot henne, det blev så automatiskt. Det fanns ju någon gräns för mig och för henne då vi förstod vad andra skulle tyckta om det blev för "mycket".Däremot efter en lektion en gång gick jag, min polare (som också var lärare på skolan då), hon och två elever till sibylla för att käka.
Hon och jag tittade väl på varandra som vanligt (svårt att INTE låta bli) men efteråt så sa min polare att jag skulle tänka två gånger innan jag gick vidare med hur jag skulle göra med henne.
Han hade sett blickarna med lovade att inte tala om något.
Nu när jag tänker tillbaka på det så blir jag fortfarande varm i hjärtat, men i ett yrke som lärare egentligen Nej!
Jag själv var inte så gammal då heller utan 5 år äldre tror jag, så jag är ingen 40 +are dirket.
Men det var något speciellt med henne, det går inte att förklara, hennes aura, svårt att motstå!
Som tur är ska jag inte bli lärare då jag förlänge sedan konstaterat att det kanske inte är min grejj.