Viktforum?
Hej!
Ville försöka tappa vikt och vill gärna hitta någon på ett forum som försöker samma sak. Finns det något forum för oss som kämpar med vikten?
Antingen här på FL eller externt?
Hej!
Ville försöka tappa vikt och vill gärna hitta någon på ett forum som försöker samma sak. Finns det något forum för oss som kämpar med vikten?
Antingen här på FL eller externt?
Jag kämpar åsså med det kanske vi kan peppa varandra?
Har du en metod du kör efter så finns det iaf för några av dom.
Här kämpas det också... kör lite med LCHF inte 100% men jag tog bort HELT sött,läsk,chips & snacks, bröd, pasta,potatis,ris osv... typ kolhydrater...
tränar en del... ( så mycket jag hinner ibland blir det 1 gång ibland 2 i veckan) har 3 pojkar... fick alla 3 ganska tätt, senaste nyheten Lucas kom för 4 månader sen ;)
så visst kan man hjälpas, skrika, och klaga tillsammans! =)
kram!
Just nu fastar jag, en 7 Ledins dagars. Första dagen inte så farligt med sug, mer törst och så önskan att få tugga på nått.
Min dag har varit väldigt energifull ändå kännt mig på topp på vatten, the, plommonjos, bulljong och någon fruktjos.
Har inte bestämt mig vilken diet eller kostform jag ska börja med efter fasta.
Hur går det för er andra?
Jag ska försöka ta en promis i kväll, annars har jag stökat i trädgården och tvättat kläder i dag.
Hur går det för er?
Aff: Har du någon diet eller kosthållning?
Jag klarar mig bra med fastan men jag blir nog köttätare efter detta, i allafall så länge jag tycker om det.
Jag har ätit Lchf det senaste året. Gått ner 20 kilo ungefär. Bara dom få sista kilona kvar nu innan jag kan vara nöjd
Prova matdagboken.se. Funkar jättebra.
Jag gillar inte de sider som sägs vara gratis men sen måste man betala för att få bästa hjälpen, var nyss inne på shapeup och matdagboken.
1379 kalorier får jag äta varje dag för att hålla mig till en 0,5 kg nergång per vecka, får testa det efter fastan
Jag ger upp diet träsket. Mindre potioner å mkt motion får bli min formel.
DELTAGARE TILL TV-PROGRAM
VI SÖKER HÄRLIGA DUOS (25-45 år) TILL SVT-PROGRAMMET
KAN DU SLÅ EN PENSIONÄR?
Vi söker två kollegor, kompisar, kärlekspar, syskon, far och dotter etc.
Ni är medvetna om att ni lever ett ganska ohälsosamt liv, ni äter fel mat och rör på er alldeles för lite eller kanske röker för mycket? Kanske hinner ni inte laga en ordentlig middag på kvällarna och köper istället snabbmat på vägen hem eller småäter under hela dagen och unnar er lite väl mycket under fredagsmyset? Kanske vet du inte ens varför huvudet alltid börjar värka runt 15-tiden och du blir förkyld orimligt ofta?
Med hjälp av två inspirerande pensionärer har ni chansen att ta första steget mot ett längre, hälsosammare liv som passar just er – och tro det eller ej, det kommer att vara roligt!
Känner ni att denna beskrivning passar in på er, så ta chansen att vara med på ett otroligt roligt äventyr och maila till: pensionar@jarowskij.se
Jag hoppas att vi ses snart
Läs gärna om min viktminskning på 55 kilo, hudopertationer, tankar, kampen att hålla vikten och mycket annat! www.viktigawavva.blog.se
Har startat ett litet projekt
Mest för som en egen motivation till vikt minskning
Gå in på www.viktigast.com och regga er så gör vi vårt egen klubb och stödjer varandra.
/Lisa