• Tigermamman72

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Nej!!! Mirakel, jag som hoppades så åt dina vägar. Känns tungt för oss alla när vi inte får några + på denna fina sidan! Hoppas att allt nu går bra med nästa försök o skönt att du slipper injektionen. Tog sprutan den 21/4 o har mått så dåligt denna gång. Men börjat med tabl igår så nu mår Jag bättre. Jag åker över vecka 23 om allt funkat, kanske blir det samtidigt som er o då måste turen vända! Skickar all❤ till er alla! Kram Tigermamman

• Tigermamman72

Fru xx, förstår din oro! Hoppas du orkar hålla ut Två dagar till o ska hålla alla tummar för dig/er Kram kram

• Tigermamman72

HEJ!

Håller tummarna för dig idag Mirakel!

Stort grattis Dustpuppy, så härligt med plus på denna tråden.

Själv får vi besked på fredag när/om vi ska åka över till Åbo nästa vecka för ET. Känns som vi har lite distans till det
    denna gång då vi inte fick några ägg alls förra gången. Men kommer nog vara lite nervös på fredag. Håll tummarna för oss!

Kram till er alla!

• Tigermamman72

Ja då var vi på väg igen över sjön till Åbo. Mannen åker själv denna gång på måndag, fram Och tillbaka. Och vi åker tillsammans över på Onsdag om allt fungerar! Kram till er alla

• Tigermamman72

Hej tjejer! Tack Mirakel för din extra tanke idag! Ligger nu och villar lite efter dagens insättning! Allt gick bra idag, vi fick 15 ägg varav 8 blev befruktade. När vi kom till AVA idag hade alla 8 delat sig fint så en satte vi in o 7 fick vila i frysen. Vi har ju aldrig Kommit så här långt i processen då mina egna ägg i IVF aldrig blivit befruktade o sist fick vi inga ägg från donatorn. Själva insättningen kändes helt ok och mottagandet från AVA var proffsig, lugnt och fint. Vi hyrde ett dagrum i Åbo och är nu så glad för detta för både jag och sambon var helt slut efter Insättning och lunch på rest. Smör nere vid floden. Vi har båda sovit en timme o ska nu packa ihop för att ta båten tillbaka till Stockholm. Wannabefler - lycka till nästa vecka NinnaCamilla - hoppas ni nu får ett svar från AVA Mirakel - nu ruvar vi tillsammans och hoppas att vi hamnar på samma lista som Lie:) Kram till er alla o så härligt att ni finns!

• Tigermamman72

Hej! Lie1-mår helt ok, lite trött, mår lite illa men vet inte om det är efterdyningar av förra veckan eller om jag känner av någon graviditet;), när började du känna av någon symptom? Mirakel- ska tänka extra mycket på dig nästa vecka! Wannabefler-och dig på torsdag! Nu är det vår tur

• Tigermamman72

Hej tjejer!

WannabeFler - Härligt att höra att allt gick så bra och att ni fick sätta in ett så fint ägg, tänker på dig nu lite extra!

Själv känner jag att jag börjar bli nervös inför nästa vecka, tycker ena stunden att allt är ok och att allt kommer
    gå bra, sen kommer oron och jag tycker att jag inte känner av någon ting, inga ömma bröst eller andra symtomer. 
    Ja ni vet hur det känns, man hoppas och vill tro men efter alla dåliga resultat och besked under dessa år gör att man har svårt att tro och ibland orkar hoppas!

Skönt att ha denna grupp att vända tillbaka till i dessa stunder!

Mirakel - tänker på dig!

Vill så gärna att det ska gå bra för oss alla snart!

Stor kram 

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011