Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Tack för snabbt svar NinaCamilla :) Bäst jag beställer mer då! Hur går det för dig? När är det TD?
Tack för snabbt svar NinaCamilla :) Bäst jag beställer mer då! Hur går det för dig? När är det TD?
Å vad härligt Vargmor!
Å, jag ser bebisar och gravidmagar överallt nu! Vill också vara gravid ;) Känns bra i kroppen och i livet så jag hoppas verkligen att vi nu äntligen får komma iaf till återföring. Längtar!!!!
Allfrida: Jag hade samma problem i december förra året :( Vi fick frysa in alla våra embryon och inte göra någon återföring. Jag ska på UL på tisdag och hoppas så innerligt att det inte blir samma sak den här ggn! Hoppas de mätte fel på dig.
Zwillinge: Jag upplever samma sak! Är på dag 9 med Progynon nu. Kommer inte riktigt ihåg ÄL-flytning från förra gången jag tog Progynon men nu har jag det. Har även känns att det liksom "rumlar" i livmodertrakten... Känns liknande fosterrörelser??? Fjärilar i magen. Ngn som känt nåt liknande?
Börjar närma sig VUL för mig för att kolla tjockleken på slemhinnan. Blir på tisdag. Känner mig lite nervös och vill INTE att det skall vara som förra ggn :( att den är för tjock. Det känns bra i kroppen så jag hoppas att det också går bättre dem här ggn!!!
Zwillinge: Går ni i Åbo? Isf kanske vi ska dit samtidigt :)
Virvla: Tack :)
Jaaaaaa!!! 11 mm slemhinna och allt såg bra ut :) Så lycklig just nu! Planerad återföring onsdag 29/11 med blastocyst. Äntligen får vi göra återföring!!!
NinaCamilla; vad tråkigt att det inte gick denna gången heller :( Du är en riktig kämpe och väldigt stark tycker jag!
Härligt att höra Allfrida, håller tummarna :)
Jag började med Crinone imorse och nu börjar det kännas att det närmar sig! Åker till Åbo på tisdag och sen är det återföring med blastocyst på onsdag :) Behöver man ta det lugnt efter återföringen eller ska man vara som vanligt?
Tack för lyckönskningar tjejer! Vi kommer att flyga till Helsingfors och sen ta tåget till Åbo. Sover två nätter på hotell i Helsingfors, en före och en efter återföringen. Känns som Helsingfors är en roligare stad ;)