• Kvinna72

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Hej, jag känner väl igen mig som hos dig Evapeva. Vi har dock varit i ÄD tankar fram och tillbaka ett bra tag men annat har kommit emellan. Min sambo vill en land och jag går åt ett annat håll. Men nu ska jag kolla upp lite mer om ÄD i Finland (där vill min sambo helst) så jag tar gärna emot tips eller erfarenheter av Er som har.
    Tackar : )

• Kvinna72

Hej, jag och min sambo ska iväg på vårt första besök till Fertinova Åbo. Vad jag förstår är den några här i tråden som har varit där, en del som det har gått bra för och andra inte. Vad vi kämpar på alla håll!Hjärta Jag har inte hunnit att läsa igenom allt såklart i denna långa tråd, har bara läst lite här och där. Men jag tänkte passa på att fråga om det är något man ska tänka på inför sitt första besök på kliniken, eller något annat bra att ha i åtanken? Tips bra något sevärt eller en bra restaurang kanske? Lycka till alla! Kram Hjärta

• Kvinna72
    Lillan15 skrev 2015-09-12 22:21:20 följande:
    Hur har det gått för er?
    Vi har oxå varit där. Har en son på 10 månader nu Nalle
    Kram och lycka till!
    Hej Lillan15,

jag skickade ett meddelande till dig i inboxen för ett tag sedan : ) Grattis till Er son! Vi var i Åbo hos Dr. AnnaMaria förra veckan och funderar just nu mest på "för och nackdelar" med just Fertinova Åbo osv. Mycket tankar och funderingar är det såklart. Vad har ni för erfarenheter, dela gärna med dig : ) Hur såg ditt behandlings upplägg ut? Du få även skicka ett meddelande i inboxen om det passar bättre. Jag tar mer än gärna emot tips i dagsläget....det går runt i huvudet. Känner att det är dags att ta ett beslut snart! : )

Kram  
  • Kvinna72

Hej igen,

förresten är det någon här som har tips på psykolog i Stockholm inför ÄD?

• Kvinna72

Hej,
    är det någon här som planerar att göra en ÄD eller kanske är i gång nu i höst med ÄD i Finland? Nyfiken på att höra hur det går osv.

• Kvinna72
    blomman02 skrev 2015-10-29 06:15:22 följande:
    Vi ska, om allt går som det ska, åka nästa vecka och göra ÄD :) Hur ser era planer ut?
    Hej, det ser ut som att det blir för oss också här inom kort. De ringde i måndags från kliniken och sa att de hade en donator. Vi skulle fundera och nu inväntar jag att de ska ringa idag. spännande alltså!
Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011