Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
hej hej,,jag undrar om någon har lite info om åbo,, om de varit där, vilket resväg som e bäst??
måste man stanna över då de tar spermie och sätter in ägg-all info är helt suverän??
hej hej,,jag undrar om någon har lite info om åbo,, om de varit där, vilket resväg som e bäst??
måste man stanna över då de tar spermie och sätter in ägg-all info är helt suverän??
tack lie
t ar gärna emot mer info ni som har
om besöket
resväg
hotell
etc
tackar
trevlig midsommar - fortsättaning på alla
Myrslok tack;)
ja återkomma gärna tar emot all info;)
Lie vad kostar det när ni ska göra igen..är det frysta nu då?? eller vad har ni på G??
vet ni om det e vanligt eller ovanligt att det inte tar sig första gången???
nån som vet om manhar en donator som inga ägg till frysen får,, får man betala hela summan igen då för ett nytt försök???
lyckligtlottad
har du gjort detta förut eller e det första försöket??
lyckligt lottad Tack;))
heheh vi skrev nog samtidgt,, undarde om dig med
nä jag har inte gjort detta ännu bara ivf ska ev göra ett ivf till innan äggdonation,, hur ser din historia ut då??
lyckligtlottad
jag äter med levaxinad jag fått till mig att det inte är farligt vär vid graviditet då det ett hormontillägg..
jag ska titta in i blog senare, alltid intressant
bor du i göteborg??
japp bor oxå i göteborg
aha oki ja men d¨å förstår jag att du har andra poblem
ingår de frysat äggen i priset som man betalar?? nån som vet?
lyckligtlottad aha tack
nä jag ska göra ett IVF - försök till i augusti om det då skiter sig så kör vi på ÄD
irma tack för infon
lie tack
myrslok va spännande
ang myon så har det inte med äggkvaliten att göra
däremot att ägget ska fastna
jag har själv opererat bort myon nu i år just pga så jag kan bli gravid för myonen beronde på vart de sitter försvårar en graviditet..
tack ninacamilla