• EmZe11

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Hej alla.

Läser med stor lust o lite vånda alla inlägg här och i övrigt på nätet. Jag är redan mamma till 2 underbara barn men har en ny partner sen ett antal år som INTE har barn. Mina barn är stora skolbarn men älskad oerhört!!! Har gått hos barnmorska pg a strul m mens/ägglossning och nyligen fick jag beskedet att mina ägg är odugliga. Har inte haft mens på 44 dagar nu och hela kroppen känns oattraktiv!  Är bara just över 40..... Min sambo är flera år yngre och alla vänner runt om hans värld har fått eller väntar barn. Minns hur det var själv!  Vi har därför pratat om äggonation för jag vet att en graviditet och förlossning är det mest mirakulösa man kan vara med om. Jg vill dela föräldraskap med mitt livs stora kärlek!

Jag bor norrut i landet och har sett att även Uleåborg har sjukhus som gör ÄD. Vet ni om det stämmer? Vore bra om vi slapp resa så långt... Kan man göra alla undersökningar hos sin egen gyndoktor innan?

Tårarna har sprutat i flera dagar nu.... Vill gå vidare och se lite ljus i tillvaron.

• EmZe11

Ledsen för din skull Lyckligtlottad1982....

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011