Vi som bor i Danmark
Finns det någon mer som bor i danmark ? Vore ju så trevligt att hitta mer svenskar som flyttat till danmark och bosatt sig här hoppas verkligen att jag inte är ensamn.
Finns det någon mer som bor i danmark ? Vore ju så trevligt att hitta mer svenskar som flyttat till danmark och bosatt sig här hoppas verkligen att jag inte är ensamn.
bor inte där än men vi vill flytta dit
är dina barn födda där eller i sverige och om de är födda i sverige hur tog dem flytten?
Vet inte hur det är lån men om man kan vissa att man har arbete så borde de gå men hyra hus kan ni.de är Komunen som går in såklar om hjälp till barnen och dagiset får ni själva betala om de inte är fri plats
Vi hyr ett hus radhus en 4:a och man får pengarna tillbaks när man flyttar till ett nytt om allt är okej. Det beror på hur mkt ni lägger i när ni flyttar in.
ok låter ju bra men vad är fri plats på dagis? sen vad är kostnaderna för dagis där i sverige har vi ju en maxgräns så det undrar man ju lite över med.. hittade inte så mycket info om det när jag letade.
hittade info om det med dagis det var ju inte så stor kostnads skillnad mot sverige.
Hej. Var i Danmark bor ni :)? Jag bor på Jylland i hobro med min 7 månaders son :)
Hej! Jag bor ju också här =) (som du vet 3 barns mamma)
Jag bor i Jylland jag med i Holsted. =)
Har två barn 3,5 och 7 månader, båda pojkar, och väntar pojke nr 3 till februari, alla är födda i Danmark.