• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Åh nej...TM va tråkigt...ja fy detta är verkligen påfrestande...
    Jobbigt med så himla lång väntetid! Hur ska ni göra? Ska ni göra ngt privatförsök emellan?

Stora kramar till dig/er iaf!!

• Tabbs2

Förstår vad du menar TM med att det ändå är skönt att fokusera på ngt så det känns som man inte bara "är"..du ska inte passa på o prova ngt alternativt typ zonterapi eller ngt sådant?

Ja fy vad jag är nervös, fipplig o darrig o huvudvärk av spänningen... måtte nåt av de små klara sig o det måste fasiken fästa också o stanna inne ca 9 månader..jag pallar inte mer baklslag nu! så det så...
    Men är så redo jag kan vara.. nyrakade ben, filade fötter, plockade ögonbryn, scrubad o insmord m.m.m. så jag är klar för återföring;)

• Tabbs2

Nu är jag hemma efter återföringen!

De två första klarade inte upptiningen men den tredje o sista är en riktig fighter och är nu på plats! Hoppas hen ska trivas;)

• Tabbs2

Ja nu är det dax! Jag är verkligen redo;) Det måste ju vara en liten stark en om det överlevt att bli fryst o tinad o allt:)
    Ok då försöker jag skratta lite mer..just nu är jag så spänd överallt att jag nästan blir yr...så lite skratt skulle ju hjälpa:)

Låter härligt med den där whole30! Jag tror att maten kan göra jättemkt med våra kroppar!
    Jag äter ju lite liknande för att inte irritera immunsförsvaret o så...har läst i boken is your body babyfriendly om vilken mat som ska undvikas o det är typ samma...
    Sedan äter jag ju en form av LCHF sedan årskiftet o det är lite åt det hållet också...
    Behöver ju lite tips o ideer på mat som jag tror kanske även passar vid whole 30 så gå in på bloggen www.56kilo.se...

• Tabbs2

Usch jag är ett riktigt vrak idag...

Inatt sov jag urdåligt…vaknade genomdrypande av svett, jättetörstig hela tiden, kissade fyra gånger, ont, huvudvärk o orolig…:( så idag är trött med en jädrans huvudvärk…

Är nojjig att detta är tecken på att kroppen redan gör sig av med pyret…

Jag pallar inte riktigt den här psykiska stressen o pressen o ovissheten…

Men inte så mkt att göra åt…blää

• Tabbs2

Åh tack så mycket tjingeling! Det värmde:)
    Jag vet att du har rätt o ska verkligen försöka släppa detta lite...

Åh vad skönt för dig att snart få gå hem o vila! Känns det overkligt? O ja det låter länge med 2015 men tiden kommer nog gå fort:)

• Tabbs2

Mår lite bättre nu..fortfarande huvudvärk o sover ganska dåligt men jag överlever..
    Förösker att inte analysera ett känna efter för mkt..men det är svårt..just nu vet jag inte alls åt vilket håll det lutar..

• Tabbs2

Hej på er! Går inget vidare tyvärr:( negativa test o har gett upp... Luften har helt går ur mig o har inte orkat gå o jobba el ngt på flera dagar...

• Tabbs2

Hej! Tack för tummhållning men här kom mensen idag:( Väntar nu på besked från kliniken om jag kan sätta igång med nytt försök med en gång... Börjar o så fall spruta imorgon redan... Vore skönt att slippa vänta... Fick idag reda på att två kompisar är gravida... Verkligen lägligt med såna besked just nu.. Verkligen kul..

• Tabbs2

Tjingeling- du gör inte situationen värre:) du vet ju precis vad vi går igenom, så tack för ditt stöd:) Hur går det med förberedelser o sånt??

Jag fick börja spruta i lördags vilket är oerhört skönt, hade nog inte orkat vänta... så nu proppar jag kroppen full med hormon för att få en massa fina ägg nästa vecka:)

VUL på fredag för att se hur det går...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?