He på er!!
Vad himla roligt CT med en sån överraskning! Stort grattis:)
Tjingeling- fina bilder, inte långt kvar va?
TM- hur går det med allt?
Själv är jag tebaks i verkligeten o på jobbet efter bröllop o minihoneymoon i Barcelona:)
Känns fortfarande overkligt att jag är gift och som jag hittar på när jag presenterar mig med mitt nya efternamn:)
Vi hade en helt fantastisk dag:) Allt gick dock alldeles för fort och jag hade under hela dagen en känsla av att vi bara lekte bröllop:)
Vädret va med oss också vilket va tur eftersom vi gifte oss utomhus i en ödekyrka..sen gick allt i ett rasande tempo med band som spelade utanför kyrkan, fin gammal bil som körde oss till festplatsen, snittar o skumpa under mingel, trerättersmiddag med underbara tal o superb mat, eldshow o fyrverkerier, cupcaketårta o vår koreograferade dans till skyfall sedan dans hela natten till ett superbra band m.m.m.m...lite romantik orkad evi också med :)
Dagen efter var det brunch vilket va skönt för då hann man prata lite mer med alla innan det var dags för alla att åka hem igen...
Barcelona sen bjöd på toppenväder o massa smaskig mat!
Nu laddar vi för FET om ca tre veckor..om inte ett litet mirakel vill inträffa dvs...
Kram på er!!