30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Vikten igår var 2140! Jippi!!!! :D
Vikten igår var 2140! Jippi!!!! :D
CT, jodå, han har ett namn. Är lite försiktig (knäpp kanske...) när det gäller internet med vissa saker så jag inboxar dig...
Tm, undrar också?!
Var på ny vägning igår 2280. :D Tänk om man själv gått upp i samma takt. Huva!!!
Tm och Tabbs, jag är ett av era största heja-fans nu.
Tabbs, har en nära vän till mig som är i exakt samma "process" som dig nu och hos samma läkare. Hon tog sina blodprover idag.
Jo, pöjken sover, äter, sover, äter...och växer...ny vägning imorgon.
Draken- va himla skönt att allt går så bra med er lille:) måste vara en otrolig lättnad! Hur mår du nu då? Hur känns allt? Va tycker din man/kille om att blivit pappa?
Spännande att du har en kompis som ligger i fas med mig, få se vem som blir först då, hehehe:) Nä men skämt å sido så e d ju intressant att höra hur det går för dem... Jag har räknat ut att om ALLT går supersmidigt o så snabbt det bara kan så har vi barn absolut tidigast feb 2014..."bara" tre år efter att vi skulle fått om vår första grav inte blivit MF..
Tm, vad klok du är. Du tänker helt rätt tycker jag. Håller med Tabbs om att det ju egentligen bara behövs ett ägg. Det är verkligen din tur nu så oddsen är på din sida. Heja äggen!!!!
Snöuggla, "grattis" till fixeringen!
Tabbs, jag fick nidblödning när jag hade missfallen men inte den lyckade gången :D
Tabbs, det är väldigt onödigt att deppa ihop nu tycker jag!!!
Tm, håller också tummar och tår.