• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tack för att ni tänker på mig:)
    Det går väl bra, tror jag:) Tiden sniiiglar sig fram...vill veta nu!  Undrar när jag ska börja tjuvtesta;) Ruvardag 7 idag så borde vara typ ÄL+9 om man "räknar om"...

Har ganska kraftig mensvärk av och till och i måndags kväll fick jag så ont så jag blev kallsvettig...vet inte om d e bra eller dåligt....

Fick förresten brev igår att tre embryon överlevt o va av så bra kvalitet så de kunde frysas, känns skönt:)

Hur är det med er andra?

Kram

• Tabbs2

Blev inget:(
    Blöder och minus:(

känns väldigt tungt, men ändå väntat på ngt konstigt sätt...

• Tabbs2

Väntat bara för att det känns som otroligt att det någonsin kommer att funka...så varför nu liksom...
    Plus att jag har känt i flera dagar att jag inte är gravid...

• Tabbs2

Jaa..det som händer nu är väl att vi väntar till efter sommaren med att försöka tina våra små frysta embryon o sätt ain dom... det blir väl i september..
    Jag var tvungen att blöda ut det här o sen på nästa mens kunde jag börja, men då har de sommarstängt o sen i augusti när de öppnat så kommer det säkerligen att krocka med bröllopt o så...vi får se...
    Under sommaren försöker vi väl själva...

hur går det själv??

• Tabbs2

Låter härligt med en livlig liten ljuvlig bebis hemma:)

Jo jag kopplar bort det ganska bra tror jag, nu när jag vet att jag inte kan göra ngt förrän i höst igen...
    Men vi kommer ju försöka hemma, men har inga förhoppningar alls..
    Ska passa på o utnyttja att jag är smal o vältränad o ska ta "secretbox" bilder till mannen i morgongåva:) haha helt galet nervös för det men kan vara kul att ha;)

• Tabbs2

Hallåj!
    Nu va d längesen jag skrev här...men ganska skönt att pausat lite...

Fin mage tjingeling o hoppas RUL gick bra??

Hur är det med er andra o era små?

TM- hur har det gått med IVF:en får du tre försök? vad är planen nu?

Själv så ligger barnlängtan ganska långt bak nu vilket är skönt...vi försöker men har inte samma fokus vilket är väldigt befriande:)
    Har tagit mina secretbox bilder som blev jättebra:) Nu har jag i alla fall ngta bilder där jag e smal o vältränad hehe:)
    I helgen blir det Gotland o bröllopsplanering för fulla muggar- härligt kul!

ha det gott alla!

• Tabbs2

Hej på er!
    Vad roligt att ni börjar visa er här igen;)
    Ja sommaren har verkligen varit bra!
    O jag har också lyckats koppla bort barntänket för det mesta iaf...

Vi gifter oss den 31 augusti så nu närmar det sig med stormsteg! Ska bli så jäkla kul! O jag tror att allt är på plats... Har ÄL troligen runt därikring så det vore ju fint om det kunde bli ett litet smekmånadsbarn;)
    Men annars så kör vi väl på ett frysförsök i september...

TM- håller tummarna att ni bara behöver ett försök till...du håller väl oss uppdaterade??

Tjingeling- skönt att RUL gick bra o grattis till den väntande dottern:)

Ha det gott!

• Tabbs2

Åh du börjar redan på söndag! Gött att komma igång:)
    Håller tummarna att du slipper må alltför dåligt...

Vi är lediga veckan innan o efter bröllopet o åker ngra dagar till Barcelona veckan efter. Men sparar den stora bröllopsresan till i vinter. Då blir det nog Kuredu:)

• Tabbs2
    tm78 skrev 2013-08-18 07:47:59 följande:
    Blev tvungen att googla Kuredu... Glad Men herregud vilka bilder som kommer upp när man gör det!!! Det blir nog en fantastisk bröllopsresa nån gång under allra mörkaste Sverigevintern... Solig

Ja visst ser det underbart ut:) Verkligen ngt att se framemot:)
    Nu har du börjat? Går det bra?
  • Tabbs2

He på er!!

Vad himla roligt CT med en sån överraskning! Stort grattis:)

Tjingeling- fina bilder, inte långt kvar va?

TM- hur går det med allt?

Själv är jag tebaks i verkligeten o på jobbet efter bröllop o minihoneymoon i Barcelona:)
    Känns fortfarande overkligt att jag är gift och som jag hittar på när jag presenterar mig med mitt nya efternamn:)

Vi hade en helt fantastisk dag:) Allt gick dock alldeles för fort och jag hade under hela dagen en känsla av att vi bara lekte bröllop:)
    Vädret va med oss också vilket va tur eftersom vi gifte oss utomhus i en ödekyrka..sen gick allt i ett rasande tempo med band som spelade utanför kyrkan, fin gammal bil som körde oss till festplatsen, snittar o skumpa under mingel, trerättersmiddag med underbara tal o superb mat, eldshow o fyrverkerier, cupcaketårta o vår koreograferade dans till skyfall sedan dans hela natten till ett superbra band m.m.m.m...lite romantik orkad evi också med :)
    Dagen efter var det brunch vilket va skönt för då hann man prata lite mer med alla innan det var dags för alla att åka hem igen...
    Barcelona sen bjöd på toppenväder o massa smaskig mat!

Nu laddar vi för FET om ca tre veckor..om inte ett litet mirakel vill inträffa dvs...

Kram på er!!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?