30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Skön [quote=69381634][quote-nick]tm78 skrev 2013-04-02 13:31:08 följande:[/quote-nick]Hej alla! Jag tog en "påsk-timeout" från Internet. Skönt och välbehövligt! Jag mår väldigt bra efter operationen, alla såren är pyttesmå och har läkt ihop jättefint. Det är sjukt egentligen hur de klarar av att operera på det viset! Jag var väldigt svullen i magen i ca en vecka, men utöver det så har jag inte haft några obehag alls. Väldigt skönt! Jag hade ju ÄL bara någon dag efter operationen, och vi har av naturliga skäl inte varit så aktiva på den fronten denna månaden, så i början på nästa vecka kommer väl TR och sedan kör vi hårt igen Skönt att du har ordnat med vårdgarantin Tabbs! Hoppas verkligen att ni får ett försök snart! Blev det Dalarna i påsk Draken, eller hur gjorde ni? Hoppas att du hittade lite tid och ro att plugga i alla fall! Tillbaka från semestern Tjingeling? Hoppas att ni har haft det bra! Och ni andra, CT och Snöuggla, vad har ni hittat på i påsk? Allt väl med livet i övrigt? [/quote Skönt TM! Det är ju jätte bra att operera bort det där, kanske minskar menssmärtan om inte annat? Toppen att det har läkt så fint. Bra kropp;)