30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Tabbs, missade din uppdaterade lista... Jag gör om!
Tabbs, missade din uppdaterade lista... Jag gör om!
CT, tar du blodproverna imorgon? Ja, klart vi ska skåla för alla fantastiska människor här inne på lördag.
35-åringen, jag förstår hur du känner med aborten. Var det med samma man du är tillsammans nu? Å andra sidan är det ju väldigt onödigt att gräma sig över det som hänt. Det var säkert ett bra beslut då. Nu är det tankar framåt som gäller men som sagt, förstår dig...
JLD, en sådan vagn har en kompis till mig. Hon har två nu och är mycket nöjd.
Jag är helt inne på JOOLZ jag... Typ joolz earth edition cactus green
JLD, skönt att det känns bra med vagnen.
Grattis tråden ett år! Är så glad att ni alla har funnits här med kloka råd och stöd. Det har ju hunnit hända rätt mycket på det här året och det kommer hända mycket mer. Det jag hoppas framför allt är att alla idag icke-gravida ska få sitt plus och få behålla det. Tabbs och tm, jag kan garantera er att jag kommer att finnas för er ända tills en liten bebis har tittat ut hos er båda (och vem vet, kanske ännu längre). Ja, självklart för alla er andra också men tänker nu främst på de som varit här länge och idag inte är gravida.
Tm, jag tror att jag har skrivit det förut men jag trodde heller aldrig att det skulle hända... Nu kan det ju fortfarande hända mycket men bara känslan att gå över de där jäkla missfallsveckorna är värt väldigt mycket. Det man inte riktigt kan ta på är ju så overkligt och det här med att bli gravid är ju inget man kan bestämma över. Det är nog det som gör att det känns så långt borta. Du kommer bli gravid. Jag är övertygad. Passa på och njut av sommar (well, kanske inte idag...) och gör en massa spontanaktiviteter som blir svårare sen...
Jag tyckte iaf att du såg gravid ut på fotot du la ut Du ska se min mage...finns inte tillstymmelse till bulle där inte. Nu ligger du ju lite före iofs... Så många där det syns tidigt. Men, men...jag får vara glad att jag inte redan blivit stor och tung.
Från vecka 24 kan man ju faktiskt rädda foster. Det är bara så jag tänker....såklart ingen garanti det heller men ändå... Det är iaf min magiska vecka
Nej, inte fasiken är det billigt med barn...får se om vår tidiga party-kvot kanske kan jämnas ut lite med en barnkvot och att det ändå inte märks så mycket... Vi har sådan tur att min sambos barn nu är 3,5 och 1,5, och de har inga planer på fler barn...så nästan alla barngrejer finns. De har dessutom en av varje... De erbjöd oss tom en vagn men den tänkte vi ändå köpa.
Ska du på fler UL förresten eller klarar du dig? Jag tänkte på att du kanske också får för tidigt?
Ehhh, det skulle stå "min sambo brors barn...". Min sambo har inga sedan tidigare...
CT, gud vad vad jobbigt! Jag förstår dig helt och hållet. Jag pendlade till Linköping (pluggar där). Satt på tåget varje dag och tänkte fan skita i skolan. Men för mig hade det ett slut och jag har min sluttenta på torsdag. Tänk nu på att din hälsa är viktigast. Hur blir det med ekonomin om du tvingas bli sjukskriven? Så där kan du ju iaf inte fortsätta. Det finns ingen annan tjänst på samma företag?