• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

tm- en del människor är verkligen på fel plats i livet...fattar inte hur svårt det ska vara för en del att tänka efter bara lite hur ens sätt påverkar andra...

men tre ägg behöver ju inte betyda att det är kört! En del kan ha 18 ägg men ändå inga bra! å det är väl läkarens uppgift nu då o kanske ändra behandlingen till nästa gång om du nu inte svarade bra på just denna...det finns ju andra hormoner man kan ta osv...

Håller tummarna att de får ut finfina ägg på måndag!!

o grattis JLD till din son!

• Tabbs2
    CT11 skrev 2012-11-01 10:43:30 följande:
    Tabbs- testat igen??
    Nej:) inte testat igen..
    pyttelite spotting idag så d e nog på g...kommer inte mensen igång så tar jag ett test imorrn...

• Tabbs2

Nope inga glädjande besked här inte... det är som en dålig följetång (eller hur det stavas??) typ glamour..det går jävligt lång tid men inget händer eg... man kan strunta i att kolla på flera månader o sen när man ser det igen så säger de exakt samma saker o står typ i samma rum fortf.... så känns d:)
    Mensen e alltså här...
    Känns ändå skönt att ha lite delmål framöver nu så man inte bara står o trampar vatten...

Tm- hur känner du dig då? Läser du ngra IVF-trådar här på FL- finns massa kunskap där:)

Sen ska jag skärpa mig o va lite mer stöttande till er som faktiskt lyckats o e gravida o väntar på era små, eller för den delen har fått... känner mig lite väl ego så flåt för d...

• Tabbs2
    {#emotions_dlg.flower}BIM{#emotions_dlg.flower}
    ca 30/11 tabbs 

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v36 Snöuggla
    v34 CT11  

Nalle BF Nalle
    121021, JLD1979
    121114, Draken  
    121203 Snöuggla
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple 
    5/11 Äggplock, tm78 
    7/11 Återföring av embryo???, tm78
    12/11 äggledarspolning, tabbs
    13/11 första samtal på Rikshospitalet (statligt finansierat IVF), tm78 
    11/12 återbesök gyn få provresultat m.m., tabbs

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!!
    JLD's lille son! 
  • Tabbs2

tm- håller tummarna stenhårt nu att det går bra på äggplocket idag!! Kommer gå in o kolla här hela tiden för att se hur det gått:)

snöuggla- oj oj verkligen nedräkning:) skönt att jobba sista veckan? känner du dig förberedd?

CT- hur mår du nu?

Draken- lille sonen mår fortf bra hoppas jag?:)

• Tabbs2

Härligt tm:) Blir det återföring på onsdag nu då? när får ni veta hur många som blivit befruktade? Gud va spännande:)

Kram kram

• Tabbs2

tm- förstår att det är sjukt nervöst nu! men du ska se att allt går super o att ni får åka hem med ett litet frö i magen:)
    passa på att njuta i kväll! skönt att höra att själva plocket inte gjorde ont...

Draken- åh va kul att flytta! jag tycker ju sånt är superkul, styla o fixa inför visning m.m.:) men kan tänka mig att det är lite annat med en liten bebis med i bilden;)
    Mitt tips inför plåtning är rensa o städa o rensa lite till! personligt men inte privat! enkla "clean" blommor i fönstret o ha max två krukor i varje fönster som du ställer på ena sidan/halvan, hotellbädda sängen, fina kuddar o filtar i soffan- häng filt på det armstöd närmast blickfång, ingen onödig köksutrustning framme, i badrummet ska endast snygg tvål o handukar (ev ljus el blomma) stå framme... tja kan fortsätta i all evighet:) Om du vill ha lite annorlunda inspiration gå in på www.fantasticfrank.se härliga häftiga mäklarbilder:)

Kram på er!

• Tabbs2

tm- har du hört ngt?

snöuggla- obehagligt att se sämre, hoppas d släpper

• Tabbs2

OJ!! Grattis snöuggla!!! Härligt:) altt har gått bra verkar det som? ja shit du hann inte ens jobba klart sista veckan;)
    Skriv gärna mer o berätta när du hinner o orkar! Grattis igen:)

CT_ då är du nästa på tur;)

tm- det var ju ett toppenresultat! med fem av sju befruktade! hoppas att det går bra i em:) tänker på dig!

• Tabbs2

Härligt tm! hoppas det lilla embryot ska trivas riktigt bra o vill stanna länge:)

Skönt att veta att ni har två frysisar som back up:)

Shit nu kan verkligen hända tm:)
    När har du testdag?

Kram

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?