• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Draken: Vill bara  lägga till att jag sitter o snyftar o ryser här på jobbet..
    Tänk att nu har du ditt barn här, efter alla månader av väntan o längtan o oro...både innan o under graviditen.. Det är STORT:) Så himla glad för din skull o hoppas så att allt är bra med er!! Nu är du i mål:)
    Kramar igen!

• Tabbs2

JLD- hoppas allt går bra!? O att du inte mår för dåligt... spännande då har du lill* här snart:)

Draken- himla skönt att höra att allt verkar bra med er!

tm-är säkert klokt att avvakta tills allt är lugnare så ni får bästa förutsättningarna:) Får ni inga försök av typ landstinget så som vi har här? eller ni kör privat?

Kram på er!

• Tabbs2

Tack Draken för din uppdatering:)
    Förstår att allt är väldigt omtumlande!
    Kram på dig!

• Tabbs2

Tack för tipset tm- nu blir det att äta en del valnötter för mannen framöver då:) Mannens simmare är inte undersökta, det görs tydligen inte i en missfallsutredning...Men nu får vi kanske göra en till eftersom det gått ett år sedan sista MF...då antar jag att simmare kollas...
    Håller självklart tummarna!!!

Ego- är på ÄL+6 o början redan deppa ihop för att det säkert inte har tatt den här gången heller...hur fasen jag nu skulle kunna veta ngt överhuvudtaget så här tidigt...knäpp, el knäppare, har man definivt blitt efter alla försök o misslyckanden..kanske är ngt slags försvar? Sen tar jag ut sorgerna i förväg rejält oxå...tänker att om jag nu äntligen skulle bli gravid igen så kommer jag faktiskt inte att klara av ännu ett missfall..jag förstår inte alls hur jag skulle kunna ta mig igenom det....så som sagt, knäpp är man...

Ha en bra dag!
    Kram kram

• Tabbs2

Hej på er!
    Hur går det för er?
    JLD?
    Draken?
    Hoppas CT o Snöuggla oxå mår bra o inte har för många krämpor?

Ego- ÄL+12 o neg på gravtest...faan va less jag blir...ömma bröst o mensvärk sedan flera dagar men kroppen tycker visst att det är kul att luras o få en att få upp hoppet...
    Usch vill bara gå o lägga mig igen o dra täcket över huvudet...less less less!!! vette faan hur jag ska orka mer...

• Tabbs2
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower} 
    ca 31/10 tabbs
    ca 18/10 (sista BIM innan första IVF... HÅLL TUMMARNA!!), tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v36 JLD1979
    v32 Snöuggla
    v28 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken 
    121203 Snöuggla 
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple 
    26/9 TUL, CT
    10/10 TUL Snöuggla

18/10 Gynläkarbesök forsatt utredning, tabbs
    ca 19/10 IVF-start, tm78

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!! 
  • Tabbs2

Hej!

CT-va bra att det känns skönt, o helt rätt inställning att du kan återhämta dig... Du får väl hjälp också? prata med ngn o så?

Längesen vi hörde något från JLD.. hoppas allt är bra?

• Tabbs2

Åh va härligt ändå Draken att få vara hemma! o d e väl ett bevis på att allt går fin fint:)
    Hoppas allt går bra hemma nu!

Kram

• Tabbs2

Hej hej!
    Draken förstår helt din känsla av overklighet:) Härligt låter det iaf!

CT- jag har inte så stor koll på vad KBT innebär ,men många tycker väl att det är bra? Men det är väl som du säger så olika vad man är för person.. Nej jag går inte hos ngn..kanske borde det..?

Ska förresten prova zonterapi på onsdag, en kompis som "tjatade" att jag iaf ska prova så får väl göra det:)

Ha en bra vecka!

• Tabbs2

Hej på er!

Grattis till bra TUL Snöuggla o CT!

Vad säger de om -14 % CT? är det "acceptabelt"?

Själv kom jag nyss tillbaks från första besöket hos zonteraupet. Häftigt tyckte jag att det va! Bättre än akupunktur, kändes mer o passar nog mig bättre! Lite otäckt va att min sköldkörtel svullnade upp under behandlingen vilket han sa kan vara ett tecken på att den ändå inte fungerar riktigt som den ska, trots bra TSH värden...skulle hålla koll på den under dagen o ev ta mig till läkare...skulle oxå be om låg dos levaxin tyckte han...får se vad läkaren vill skriva ut nästa to...hade faktiskt ändå tänkt be om det till både mig o mannen- kan visst hjälpa simmarna att simma bättre o så:) Fick också en del andra produkter som jag ska ta fram till ÄL.. (maca, dhea, kelp o nått thé...) Har också ett plåster vid blygdbenet som bränner o värmer som ska sitta ngra dagar... Så ni hör, kan ju bara gå bra:) Han va väldigt påläst o kändes som mer intresserad o kunnig än många läkare! Han ville inte se mig igen förrän jag ringde o sa att jag fått barn om si så där 9 mån:) OM jag nu inte skulle bli gravid skulle jag komma dit innan ÄL nästa månad oxå...
    Fick lite ny insipiration o nytt hopp! Bara d e inte illa:)

Hur är det med er andra?

Kram

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?