Hej på er!
Grattis till bra TUL Snöuggla o CT!
Vad säger de om -14 % CT? är det "acceptabelt"?
Själv kom jag nyss tillbaks från första besöket hos zonteraupet. Häftigt tyckte jag att det va! Bättre än akupunktur, kändes mer o passar nog mig bättre! Lite otäckt va att min sköldkörtel svullnade upp under behandlingen vilket han sa kan vara ett tecken på att den ändå inte fungerar riktigt som den ska, trots bra TSH värden...skulle hålla koll på den under dagen o ev ta mig till läkare...skulle oxå be om låg dos levaxin tyckte han...får se vad läkaren vill skriva ut nästa to...hade faktiskt ändå tänkt be om det till både mig o mannen- kan visst hjälpa simmarna att simma bättre o så:) Fick också en del andra produkter som jag ska ta fram till ÄL.. (maca, dhea, kelp o nått thé...) Har också ett plåster vid blygdbenet som bränner o värmer som ska sitta ngra dagar... Så ni hör, kan ju bara gå bra:) Han va väldigt påläst o kändes som mer intresserad o kunnig än många läkare! Han ville inte se mig igen förrän jag ringde o sa att jag fått barn om si så där 9 mån:) OM jag nu inte skulle bli gravid skulle jag komma dit innan ÄL nästa månad oxå...
Fick lite ny insipiration o nytt hopp! Bara d e inte illa:)
Hur är det med er andra?
Kram