• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Grattis i efterskott JLD! Låter jobbigt med foglossning o magont:( Hoppas läkarbesöket går bra o att den lille mår fint! Du har ju faktiskt inte alls särskilt långt kvar! jisses va tiden går...men d kanske inte känns så för dig?

Hoppas ni andra oxå haft en fil helg?

CT- en vecka till RUL nu:)

Draken- jodå fick ut lite blod o paket ivägskickat, hoppas d räcker för att ta ett prov...

Kram på er!

• Tabbs2

CT- jag e ju helt ute o cyklar..kan inte ens skylla på semester! Det är ju IDAG RUL är! Håller tummarna:)

• Tabbs2

Åh va skönt CT:) Hoppas järnvärdena bättrar på sig fort så du mår bättre!

• Tabbs2

Fick precis meddelande om att mina prover är framme i Aten och jag får testsvar inom några dagar...
    Gillar att det går undan:)

• Tabbs2

Hallåj på er!

Grattis till körkortet CT- de går bra nu;) Har du börjat må bättre?

JLD- hur går d för dig med vitaminbrist o så?

tm- håller oxå tummarna att du får en toppenpresent lagom till födelsedagen!

Draken ngn magen ännu? Jag e allt lite sugen på lite magbilder från er alla;)

35-åringen, närmar sig BIM, hur känns d?

Kram o hoppas ni får en finfin helg!

• Tabbs2

Hej hej!

Kul att magen börjar synas lite nu Draken:) ser frameot bild:)

Fick provsvar idag, testen visade positivt på ureaplasma..så nu antar jag att det blir antibiotikakur för mig o mannen...man kan ju alltid hoppas att det är det som spökat men är ganska tveksam...men är ju alltid bra att få bort, det ska tydligen förvåra en implantation också...

kram på er!       

• Tabbs2

Hej igen!

Nu har jag fått ett grekiskt recept på antiobiotika i 25 dgrFörvånad, hoppas det går att hämta ut på apoteket men borde väl inte vara några problem?

Har ngn tant kommit på besök än 35-åringen?

• Tabbs2
    35åringen skrev 2012-07-23 18:05:43 följande:
    Nix, ingen tant än... vågar man hoppas?? Imorgon ska jag testa om inte mensen kommer idag. Har haft lite mensvärk, inga gravidsymptom. Min mens är inte alltid regelbunden, men jag håller tummarna!

Spännande:) håller tummarna stenhårt!
  • Tabbs2

Förstår att det känns långt borta o så, men man vet aldrig...plötsligt händer d:)
    Har du testat idag?
    När skulle ni börja utredningen? vart ska ni gå?

kram kram

• Tabbs2

Näe- va trölit 35-åringen... hoppas ni får bra hjälp iaf sen...
    Vi har gjort utredning på UltraGyn vid Odenplan här i Stockholm, ska boka en tid igen efter semestern (om inget händer) för det har snart gått ett år sedan förra riktiga missfallet...vet inte om d gör ngn ytterligare utredning då...

Spottings idag så ÄL närmar sig, tror att jag kanske får glad gubbe i em...vi e båda rätt trötta o väntar bara på semester men håll tummarna att vi orkar ngn runda i sänghalmen;)

Hur har andra det?

Kram

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?