• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Håller tummarna Draken:) kommer gå fin fint!

• Tabbs2

Egoinlägg...
    Är på ÄL+12, jättenegativt gravtest...känns som jag på en sekund tappade all ork och lust o tro..vill bara gå hem o gråta..detta är för jobbigt...VARFÖR tar det inte nu för..?
    Inväntar alltså mens typ torsdag...sen är det väl bara att försöka samla ihop sig till nästa ÄL och försök...24...bläää

• Tabbs2

Draken vilken underbar bild:) vad tydligt man ser:)
    Känn dig inte dum att skriva om din graviditet! Jag unnar er här inne att vara gravida, vet ju att ni också kämpat:) Ibland kanske jag bara inte läser alla era inlägg så noga när det handlar om barnvagnar eller annat;)

JLD skönt att det är över, tar ganska mkt energi sånt!

Spottings igår o idag så mensen är definitivt på ingång...

• Tabbs2
    HjärtaÄLHjärta 
    ca 20/6 tm78
    28-30/6 tabbs

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower} 
    ca 23/6 35åringen
    ca 4/7 tm78 (försök nr. 15, nr. 9 efter MA)
    ca 13/7 tabbs (försök nr 24, nr 9 efter sista MF)

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla 
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v21 JLD1979 
    v18 Draken 
    v15 Snöuggla 
    v13 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus...
    121203 Snöuggla 
    121215 CT

ÄppleCOMING UPÄpple
    9/7 RUL Snöuggla
    9/7 Första läkarbesök för vidare utredning, tm78

BabyFÖDDABaby
  • Tabbs2

Va skönt CT att det gick bra:)

tm- ja nu ska du se att kroppen kickar igång:)

• Tabbs2

35-åringen, beklagar din mormors bortgång...förstår att det är tungt o man får mkt tankar om livet o så just när det sker dödsfall...hoppas lite semester o lugn o ro kan göra underverk:) Men det är ju inte kört än..

Draken- förstår att du vill ha mage så d syns att du är gravid..men det gör det även om den är liten:) o rätt va där så säger det poff så har du bauta magen;) du kanske ska vara glad att magen o resten av kroppen inte blir för stor? positivt tänkande vet du: du orkar mer o kommer att återhämta dig fort!

tm- vi får definitivt ta en snaps- eller snarare goa drinkar:) på midsommar, jag ska baske mig "njuta" av att jag inte är gravid o äta o dricka utan att hålla tebaks:)

Vi firar midsommar ute vid vår stuga med några kompisar- kul med lite dans runt stången o massa go mat o dricka o bastu:) Hoppas hoppas vädret blir ok... Ni andra va har ni för planer?

Helgen va som sagt pisströli...dessutom kastrerade vi vår tik i fredags o hon har vart hängig hela helgen+ plus en vända till veterinären på söndag em...roligare helg kan man ju ha..

Hoppas ni andra mår bra?

• Tabbs2

Hallåj!

Hoppas ni haft en underbar midsommar?

Vi hade oxå strålande sol, god mat, gott vin:), bastu och bad i sjön. Lite dans runt stången hanns oxå m..

När alla hade åkt hem så åt jag o sambon goda ostar o drack vin o bastade lite till:) härligt alltså!

Nu närmar sig ÄL och jag tror o hoppas den kommer innan helgen. (sambon åker bort på lö o e borta nästa vecka...)

Tm- har du fått äl? Njut i skärgården o hoppas ni har bättre väder än vi har här...pissregn o kallt:( Glad att jag inte börjar min semester idag...hela fem veckor kvar OMG...

Ha det gott!

• Tabbs2

Hallåj!
    Hur har ni det?

tm- hur går d för dig? har äl varit?

Härligt CT att börja känna av den lill':)

Själv fick jag glad gubbe igår.. tror ÄL är idag... bara att vänta igen nu då:)peppar peppar så har jag i varje fall hittills inte haft ngn blödning..så d kanske e positvt? om en vecka fast för två år sedan så blev jag gravid första gången, kan ju hoppas att denna månaden är en sån månad jag blir gravid... Har hört att en del tror att man bara blir gravid vissa månader ( alltså samma månader varje gång) äsch svamligt men ni kanske fattar va jag menar?:)

kram p åer!           

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?