30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Precis
Draken- spana in en tråd som heter "halva tiden- men så liten (bild finns med)". Den finns i Gravidforumet. Kram
Glad midsommar! Är så galet avis på er som får dricka vin!! Är en stor vindrickare, så det är rätt påfrestande just nu... Well. Massa kram och hoppas vi alla får trevligt och skoj!
Faan va gott med vin och ost!!!! Har sån jävla craving det är nästan löjligt. Låter som de flesta av oss har haft det riktigt bra på midsommar:)! Själv var jag ute och övningskörde igår, 2ggr motorstopp+tillhörande panik mitt i korsning och trafikljus. Grät hysteriskt av stress efteråt. Haha, tur det inte var med körlärare utan m tålmodig sambo:). Ser fram emot mina 2 veckor intensivkurs i Norrköping om ett par veckor! Har teori och uppkörning 19 juli, wish me luck!!
Snöuggla- ändrade din vecka oxå, hoppas ok!
Åh jag har äntligen börjat må bättre. Nu har jag inte längre viljan att kräkas KONSTANT och jag kan vistas i köket, även hjälpa till att laga mat. Så skönt. Jag vaknade i söndags och för första gången sen plusset så kände jag mig inte lika trött som när jag gick och lade mig. Har kunnat flyga t-rt till Östersund också utan att behöva kräkpåsen.
Har börjat känna fosterrörelser också, det kittlar innanför huden liksom, och känns som kolsyra, ibland känns det som en liten smekning på insidan av magen. Jag hoppas iaf och tror det är Lillis som sparkar. Har ingen mage att tala om ännu, ser mer ut som att jag är mätt/just ätit. Väntar... Ska på bröllop 7 juli och min klänning jag har köpt enkom till detta event blir snyggare med lite mag-put... Får se!