Hallå alla!
Ett tag sen sist, men jag har läst och följt er. Har rest i jobbet hela förra veckan, ska fortsätta flyga Sverige runt nu kommande 3-4 veckorna, ärligt talat vet jag inte hur jag ska orka med.. Smiter från jobbet idag för jag är fortfarande så slut efter förra veckans resor till Ljusdal och Bollnäs... Sundsvall och Luleå nästa. Phew!! Orkar inte, är så slut så jag är helt matt och avtrubbad.
JLD- Min mamma upp i dagen! Argsint och negativ, blir sällan riktigt glad för min skull utan bara rädd och börjar prata om allt som kan gå snett, som inte är bra med mitt val och på vilka otaliga sätt mina projekt kan misslyckas på. Hon tror att det är kärlek, jag HATAR det. . Men hon fortsätter på det spåret, tror inte hon har så mycket annat i livet att tänka på än oss barn och vår framtid.. Jättefint hus, verkligen, GRATTIS!!
Tabbs- Som hobby-psykolog får jag funderingar om din relation till din mamma påverkar bebis-verkstad? Förlåt, vill inte klampa på!! Men jag tror allt i livet hänger ihop. Undermedvetet kanske.
Draken- usch vilken hemsk dröm!! Förstår verkligen känslan av dessa verkliga och galna drömmar. De följer med på dagen som monster... Jag har mycket sånt sen jag blev gravid och hcg började produceras.
Snöuggla- Grattis till fint KUB-resultat!
Tm- Det har gått en vecka nu sen ÄL, händer det ngt? Någon känsla?
Ego- Vi har bestämt oss att inte göra KUB... Tycker ni vi är galna...? Det tog så hårt på psyket att gå igenom fertilitetsbehandlingen, behöva känna sig som ett vårdpaket istället för ett kärlekspar som skapar ett kärleksbarn.... (suck, dessa romantiska föreställningar...!) så jag orkar helt enkelt inte få ett dåligt värde på kub, eller försöka kontrollera graviditeten mer nu. Har redan behövt kontrollera cykel och simmare, så orkar helt enkelt inte kontrollera själva graviditeten också. Men säg gärna om ni har någon åsikt, jag har den här veckan på mig.
KRAM t allihop!