Inlägg från: JLD1979 |Visa alla inlägg
  • JLD1979

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Hemma nu och mår bättre. Helt slut i kroppen,

Jobbigast var nog den tiden som jag trodde det var en förlossning på G när smärtan börja och det brändes lååångt ned och jag fick som ett kraftigt tryck nedåt. Då hade jag lite panik. Som tur var så varade bara den känslan i 30 min och sedan gick det över till nått jag kände igen... Min endometriossmärta. Tur det inte var en förlossning på G för det tog nästan en timme fr att jag ringde till att ambulansen kom.

Men nu är allt bra... får jag bara sova inatt då jag sov knappt 4 tim natten till idag så kommer det vara som vanligt imorgon igen.

Hoppas ni andra har en fin helg å kan njuta av den :)

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979
    Snöuggla skrev 2012-05-26 22:57:37 följande:
    Huuuu tur att det inte var förlossning, även om det är trist att inte må bra. jag tittade på när min man tog ett kvällsdopp i havet. Vågade bara bada fötterna för att inte chocka plutten . Sov gott inatt :)
    *s* Jag hade nog dött själv av den kalla chocken :)

natti natt!
    ♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

CT: Tack :)

Ang. KUB. Gör det som känns rätt för dig/er. Det ska inte vara jobbigt. Vill du inte göra KUB och oroa dig för en massa siffror så gör bara ett UL och få bekräftat att bebisen lever. Rätt häftigt UL för det är första gången man ser att det faktiskt är en bebis och inte en prick/böna :)

Snöuggla: Skönt att du börjar känna dig piggare :)

Tabbs: Tack :) Hur är det med dig?

Tyvärr så är min sjukdom kronisk och den blir bara sämre fram till klimakteriet tyvärr :(

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

Förstår din frustration och önskar att jag kunde gör el säga nått som gjorde det bättre för dig. Lider med dig och kan bara hoppas och be en stilla bön för att det tar nu under sommaren och att det blir din tur att få bli mamma. För det är du verkligen värd. *kram* {#emotions_dlg.flower} 

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

Skönt att ÄL äntligen kom.
    Man får ju nojjan av att den inte kommer och hinner få en massa tankar om att aldrig mer få den igen och gud vet alla andra scenrion man bygger upp i samband med det. Nu hoppas vi på att det tar!

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979
    HjärtaÄLHjärta 
    ca 1-3/6 Tabbs 
    ca 19-22/5 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 17/6 Tabbs 
    ca 4-6/6 tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla 
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v20 JLD1979 
    v17 Draken 
    v13 Snöuggla 
    v12 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus...
    121203 Snöuggla 
    121215 CT

BabyFÖDDABaby
    ♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

Välkommen 35åringen!
    Skönt att veta att en utredning är på G.

När några vänner till mig fick en tid för utredning på Sofiahemmet så vart de spontangravida. Så jag håller tummarna för att det samma händer er

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979
    BaraCarro skrev 2012-05-30 15:57:20 följande:
    Hej

Hade MA för 3 veckor sen.
    Vi blev äntligen gravida efter 3 år av längtan och 4 Puregonförsök på Sophiahemmet.
    Världen rasade men nu tänker jag att jag KAN ju i alla fall bli gravid så jag hoppas!!
    Eftersom jag inte får börja med sprutorna förrän jag fått en riktig mens igen så försöker vi "all naturell" just nu. Jag hoppas på att mina äggstockar har fattat galoppen och fixar Äl på egen hand nu.
    Kanske kroppen fått försmak på att vara gravid nu och greppar första bästa tillfälle! =)
    Hört att det är rätt vanligt att bli gravid igen direkt efter ett MF/MA (hände bland annat mig) så hoppas att ni klarar er på egen hand och slipper åka till sofiahemmet nå mer :)
    ♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

Absolut så ska det skålas! Hittat alkoholfri öl som är helt ok :)

San Miguel och Estrellas. De har båda 0,00% alkohol i sig. De andra har 0,5% och jag vill verligen ha det helt fritt fr alkohol så dessa två är perfekta :)

♥ BF 121021 ♥
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?