Inlägg från: jennie30 |Visa alla inlägg
  • jennie30

Då var det dags igen,eller??

Min dotter blir 4 mån den 13 juni och helt plötsligt har hon börjat sova som en kratta. Svårt att somna in och vaknar hela tiden. Hon har också helt plötsligt en vakentid på natten då hon ligger och gnäller och bökar. Igår åt hon halvdåligt också,hon älskar gröt i vanliga fall men ratade den helt och bara skrek när man kom i närheten med skeden. Ersättningen var inte heller lika populär utan krånglade mest när hon skulle äta. Hon verkar frisk,ingen förkylning eller feber. Funderar på om det kan vara en utvecklingsfas igen eller om det är tänder på g? Någon mer med en bebis i samma ålder som är så här?

• Svar på tråden Då var det dags igen,eller??
  • jennie30

Okej,jo jag försöker att tänka positivt och att det är övergående men att det kan ändra sig så över en natt bara jo hon ligger i sin säng för det mesta utom i natt då hon låg i våran eftersom hon är så orolig. Men jag är noga med att inte prata med henne osv bara för att markera att det är just natt. Vi har mörkläggande rullgardiner så mörkt är det också

• jennie30

Tack för ditt svar men det visade sig att hon hade förstoppning så jag gav henne Resulax igår och i natt sov hon hela natten

Svar på tråden Då var det dags igen,eller??