• Svar på tråden Dela med dig av din blogg :-D
  • Flickanx2
    KLYSCHA. Konstigt ord, går knappt att förklara ens! Är det skillnad på klyscha o ordspråk? Finns både dåliga o bra såna. "Bollen är rund"-sant som det är sagt. "Delad glädje, dubbel glädje"-oxå bra. ?Smaken är som baken, delad?-superbra. Vilken träffsäkerhet! Kan du några? Läs mer på min blogg:http://finest.se/nillawallette/

• Annaspilar

God morgon. Något som jag har tänkt på är när många säger att jag har alltid i världen med att skaffa barn. Så jag skrev ner lite fakta och tankar. annaspilar.se

• Annaspilar

Det tar 19 timmar med bil, 11 dagar att gå och 4 dagar att cykla till London. Vi tog ett bättre alternativ, flyget. Läs mer om resan i bloggen annaspilar.se #storbritannien #england #london #sverige #sweden #karlstad #värmland #resa #blogg #bloggare #bloggse #youtube #youtuber #youtubers #blogginlägg #nyttibloggen #utochresa #traveling #upptäckavärlden #citadinesaparthotel #radisonblueskycity #britishairways #netbus4you

• Flickanx2
    Så var de igång igen ???? Denna gången en trailer för Maltes kanal. Det är kanske som de säger: ?Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli? ???? Nu får ni ställa upp å gå in på tuben o gilla o kommentera. Sprid vidare till alla ni känner, då blir han såå glad. Se hela trailern här:
    ">

E
    ller gå in på min blogg och läs o kolla vidare: finest.se/nillawallette/
  • Annaspilar

Nu kommer det en frågestund igen. ???? annaspilar.se #blogg #bloggare #bloggse #blogginlägg #nyttibloggen #frågor #frågestund #youtube #youtuber #youtubers #qustions #questionsandanswers

Svar på tråden Dela med dig av din blogg :-D