Inlägg från: Anonym (bajsmaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bajsmaja)

Jag kan inte sluta bajsaaaaa

Okej, nu har jag googlat och googlat. Så nu slänger jag ner frågan här!

i säkert 4 dagar har vart bajsnödigt jäkligt ofta. eller ofta för mig. ca 3 (ibland 4) gånger om dagen. Kan man bli det om man blivit gravid`? Samtidigt har jag inte BIM förs den 8:de så det är ju ganska tidigt att känna av saker redan liksom. Men iaf, jag brukar bajsa typ 1 gång om dagen, väldigt sällan 2 gånger och ibland till och med 0 gånger.  Och nej, jag hittar inget på nätet. Så hjälp mig med min äckelfråga! :D

• Svar på tråden Jag kan inte sluta bajsaaaaa
  • Anonym (bajsmaja)
    Anonym skrev 2011-06-01 21:42:08 följande:
    Jag bajsar alltid väldigt mycket och ofta innan mens. 2-3 ggr dagligen liksom...
    Övriga dagar i månaden bajsar jag ibland en gång om dagen, men oftast varannan eller var tredje dag.
    jag brukar oxå göra det innan mens och under, men inte såhär mkt innan mens. Det började ju ca 10 dagar innan jag beräknas ha min mens så..
  • Anonym (bajsmaja)

puffar..

• Anonym (bajsmaja)

Men alla andra som känner av saker ca 3 dagar efter ÄL, är det inbillning? Är inte helt hundra på när jag hade ÄL men enligt uträkning ska det ha vart ca den 25:e..

• Anonym (bajsmaja)

Ja samma här, brukar bli så i samband med mens. Men jag reagerade mest för att det var så pass långt innan mens och det fortsätter hålla i sig. men aja, det får väl visa sig då. Tänkte mest höra om någon visste om det kunde vara pga grav.

Svar på tråden Jag kan inte sluta bajsaaaaa