• LucyStacy

String i stjärten. Bara skönt...Eller?

Hejsan! Jag har en vettig fråga som jag önskar få svar på av experterna här på Familjeliv. Jo, det är ju så att det finns ett plagg kallat stringtrosan. Det består av lite tyg fram och ett snöre bak. Eftersom snöret bak sitter ganska tajt, har jag länge gått och undrat: Ni som har stringtrosor på er, har ni torkat bort exkrementet noga. Eller har ni någon gång slarvat? Vad hände då? Fick ni infektion eller är det helt ofarligt och bara "en äcklig engångshändelse"?
    Det var så länge sedan jag testade string så jag måste få veta.
    Tack på förhand! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 09:32
    Jag skulle aldrig ha knökat ihop texten. Nu kommer ingen att svara. :)

• Svar på tråden String i stjärten. Bara skönt...Eller?
  • lille Birger

Min mamma har bara ett par stringtrosor. Hon säger att hon inte alls tycker de är sköna.

• Missimo84

Lucystacy>>>
    nej, men det gäller ju inte bara underkläder utan kläder över lag. Svenska kvinnor är så besatta av storlekar.. Varför klämma på sig en 34 när man är en 38? Visst går det, allt går med våld, vilja och vaselin
    Men bekvämligheten brukar lysa med sin frånvaro..

• lille Birger
    Missimo84 skrev 2011-05-31 18:40:33 följande:
    Lucystacy>>>
    nej, men det gäller ju inte bara underkläder utan kläder över lag. Svenska kvinnor är så besatta av storlekar.. Varför klämma på sig en 34 när man är en 38? Visst går det, allt går med våld, vilja och vaselin
    Men bekvämligheten brukar lysa med sin frånvaro..
    Ibland kan man tillochmed se på gångstilen vilka som har för små trosor. Tyst
  • Missimo84

Birger Jarl>>>
    haha jaså? Hur då?

• chapelhill
    Missimo84 skrev 2011-05-31 13:37:08 följande:
    Sitter stringen tajt? Inte om man köper rätt storlek. Den sitter väl som ett par vanliga fast minus allt tyg. Dock sover jag inte i string, utan sover utan eftersom jag har hört att det kan vara bra att "lufta" ibland. Men för små string är ruggigt obekvämt och om man får spår i sina string, så får man säkert spår i sina vanliga med.. Någon som säger emot?
    håller med! jag har string dagligen då jag personligen tycker det är bekvämast, och mina sitter inte för tajt.. de sitter som se ska. ;) Jag dock sover med mina också och det funkar hur bra som hellst, även om jag också har hört att det är bättre att lufta..
    Jag är till och med så van med string att alla andra trosor känns obehagliga.. speciellt då jag ofta har tajta jeans.. jag använder bara hotpants när jag har mens och lär sova med binda. Annars använder jag ALLTID string för bekvämlighetens skull.. dock vet jag inte om jag tycker attstring är så jätte snyggt alltid, en jag använder det ändå. 
  • millifiori

Hej, jag vill framföra att jag som är kille också gillar string. Allra bäst gillar jag stringbadbyxor för det ger en mer spännande solbränna. Om detta finns det många som tycker men jag är inte homosexuell utan jag har tjej samt 2 underbara barn. Jag är noga med mitt utseende och att hålla min kropp i trim. En stor hårig mage är inget för mig. Min sambo tycker väl också att jag är lite konstig som badar i string och jag vet helt enkelt inte varför. Jag bara älskar det och jag använder även vanliga badbyxor också, inte minst när jag motionssimmar. Jag tycker inte att vanliga badshorts är fel eller fult men jag kommer aldrig att skaffa några. Så vi är ju alla olika och det är okej för det får man vara men jag gillar string och jag tycker det är snyggt på en fin kropp, man som kvinna.

• LucyStacy
    millifiori skrev 2011-06-06 00:29:10 följande:
    Hej, jag vill framföra att jag som är kille också gillar string. Allra bäst gillar jag stringbadbyxor för det ger en mer spännande solbränna. Om detta finns det många som tycker men jag är inte homosexuell utan jag har tjej samt 2 underbara barn. Jag är noga med mitt utseende och att hålla min kropp i trim. En stor hårig mage är inget för mig. Min sambo tycker väl också att jag är lite konstig som badar i string och jag vet helt enkelt inte varför. Jag bara älskar det och jag använder även vanliga badbyxor också, inte minst när jag motionssimmar. Jag tycker inte att vanliga badshorts är fel eller fult men jag kommer aldrig att skaffa några. Så vi är ju alla olika och det är okej för det får man vara men jag gillar string och jag tycker det är snyggt på en fin kropp, man som kvinna.
    Härligt! Kul att du trivs i dina string! :)
  • Anonym (Bob metallarbetare)

Jag har det alltid 

• Anonym (Nej tack!)

Jag har aldrig förstått mig på detta med string. Varför en tygsträng som trycker på där bak? Det är egentligen ganska så ohygieniskt. Och skulle man råka klia sig där bak så är det inte längre så fräscht.
    Dessutom så visar de ibland fläskiga skinkor med gropar i. Inte särskilt snyggt. Hur kan man gå omkring så på badstranden?

• Anonym (gg)
    LucyStacy skrev 2011-05-26 09:30:52 följande:
    String i stjärten. Bara skönt...Eller?

Hejsan! Jag har en vettig fråga som jag önskar få svar på av experterna här på Familjeliv. Jo, det är ju så att det finns ett plagg kallat stringtrosan. Det består av lite tyg fram och ett snöre bak. Eftersom snöret bak sitter ganska tajt, har jag länge gått och undrat: Ni som har stringtrosor på er, har ni torkat bort exkrementet noga. Eller har ni någon gång slarvat? Vad hände då? Fick ni infektion eller är det helt ofarligt och bara "en äcklig engångshändelse"?
    Det var så länge sedan jag testade string så jag måste få veta.
    Tack på förhand! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 09:32
    Jag skulle aldrig ha knökat ihop texten. Nu kommer ingen att svara. :)

Jag tvättar mig efter toabesök. 
Svar på tråden String i stjärten. Bara skönt...Eller?