Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

String i stjärten. Bara skönt...Eller?

FruLiNi skrev 2011-05-26 09:56:20 följande:
    String behöver inte vara fult, det beror helt på vem de sitter på. Men om man inte går omkring i bara string på stan så spelar det ju ingen roll. Hellre string än fula troskanter som syns genom byxorna.
    Fast troskanten som syns genom byxan eller kjolen kan också vara snyggt.
  • lille Birger
    LucyStacy skrev 2011-05-27 19:11:46 följande:
    Det beror nog på vilka slags trosor du menar. Nu får du förklara dig. För nu blev jag nyfiken hur du tänker då. ;)

Sånna där trosor menar jag.
  • lille Birger
    Disan skrev 2011-05-27 19:40:10 följande:
    Är ts kanske eg bara intresserad av bajs på stringen och tycker att det är sexigt eftersom han (?) vill få folk att prata om det? Låter ju lite otroligt att ngns string har tittat fram över byxkanten och att man har sett bajsfläckar där... Tungan ute
    Man ser på sättet TS skriver att hon är en tant.
  • lille Birger
    LucyStacy skrev 2011-05-27 20:20:25 följande:
    Aha! Sådana trosor menade du! Är de fina tycker du? :D
    Ja, det är nog min favorittrosa (ihop med string). Tycker att string generellt passar lite bättre på smala tjejer medan den modellen hon i videon har passar till lite större.

Tycker man inte om den trosomodellen förstår jag att man kan störa sig på att deras kant syns genom byxan, men för min del gör det uppenbarligen inget.
  • lille Birger
    Disan skrev 2011-05-27 21:00:01 följande:
    Det var nog min kompis du såg, hon gör alltid så Tungan ute
    Hon vill sola benen, tror jag.
  • lille Birger

Min mamma har bara ett par stringtrosor. Hon säger att hon inte alls tycker de är sköna.

• lille Birger
    Missimo84 skrev 2011-05-31 18:40:33 följande:
    Lucystacy>>>
    nej, men det gäller ju inte bara underkläder utan kläder över lag. Svenska kvinnor är så besatta av storlekar.. Varför klämma på sig en 34 när man är en 38? Visst går det, allt går med våld, vilja och vaselin
    Men bekvämligheten brukar lysa med sin frånvaro..
    Ibland kan man tillochmed se på gångstilen vilka som har för små trosor. Tyst
Svar på tråden String i stjärten. Bara skönt...Eller?