Inlägg från: LucyStacy |Visa alla inlägg
  • LucyStacy

    String i stjärten. Bara skönt...Eller?

    Hejsan! Jag har en vettig fråga som jag önskar få svar på av experterna här på Familjeliv. Jo, det är ju så att det finns ett plagg kallat stringtrosan. Det består av lite tyg fram och ett snöre bak. Eftersom snöret bak sitter ganska tajt, har jag länge gått och undrat: Ni som har stringtrosor på er, har ni torkat bort exkrementet noga. Eller har ni någon gång slarvat? Vad hände då? Fick ni infektion eller är det helt ofarligt och bara "en äcklig engångshändelse"?
    Det var så länge sedan jag testade string så jag måste få veta.
    Tack på förhand! :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 09:32
    Jag skulle aldrig ha knökat ihop texten. Nu kommer ingen att svara. :)

  • Svar på tråden String i stjärten. Bara skönt...Eller?
  • LucyStacy
    FruLiNi skrev 2011-05-26 09:36:26 följande:
    Jodå, jag kan svara! Jag gillar att ha string när jag har tajta jeans och känner inget obehag av dem. Däremot är det smärtsamt att sova med string. För övrigt torkar jag mig alltid noga när jag varit på toa, oavsett string eller hipsters.
    Det brukar jag också ha. Eller när jag ska tala framför många och inte vill stå och rätta till trosorna.
    Bra att du torkar ordentligt också. :)
  • LucyStacy

    Skönt att se att så många torkar ordentligt. Har varit med om att folk haft låga byxor så att stringen har skymtat fram och de har haft en brun fläck. Jag ville gå fram och säga till, men var rädd att jag skulle göra stringtrosebäraren generad. :O

  • LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-05-26 09:48:12 följande:
    Skönt att se att så många torkar ordentligt. Har varit med om att folk haft låga byxor så att stringen har skymtat fram och de har haft en brun fläck. Jag ville gå fram och säga till, men var rädd att jag skulle göra stringtrosebäraren generad. :O
    Om ni hade haft en brun fläck där bak; hade ni velat att någon sa till så att ni hade kunnat gå och tvätta bort det, eller hade ni bara tyckt det var pinsamt.?
  • LucyStacy
    FruLiNi skrev 2011-05-26 09:50:10 följande:
    Brun fläck så högt upp på trosan? De måste ju ha tarmproblem i sådanfall...överaktiv tarm kanske :)
    Ah, jag förstår det inte själv. Det var brunt som bajs, men man kan ju alltid hoppas det var något annat. För hennes skull :)
  • LucyStacy
    lille Birger skrev 2011-05-27 19:04:34 följande:
    Fast troskanten som syns genom byxan eller kjolen kan också ara snyggt.
    Det beror nog på vilka slags trosor du menar. Nu får du förklara dig. För nu blev jag nyfiken hur du tänker då. ;)
  • LucyStacy
    Disan skrev 2011-05-27 19:40:10 följande:
    Är ts kanske eg bara intresserad av bajs på stringen och tycker att det är sexigt eftersom han (?) vill få folk att prata om det? Låter ju lite otroligt att ngns string har tittat fram över byxkanten och att man har sett bajsfläckar där... Tungan ute
    Haha! Nä det är inte sexigt. Det är inte vanligt att man ser bajs på trosan, men "plötsligt händer det".
  • LucyStacy
    lille Birger skrev 2011-05-27 19:43:36 följande:
    Man ser på sättet TS skriver att hon är en tant.
    Stämmer! hur kunde du veta? :D
  • LucyStacy
    Insatt skrev 2011-05-27 20:23:51 följande:
    Jag använder inte string eftersom jag tycker att de skaver i mellangården.
    Dessutom kan det vara extremt fult om man har byxor eller kjol i ett slinkigt tyg ovanpå. Jag kommer ihåg för ca 15 år sen när det blev modernt med string att jag gick bakom en supersmal tjej, ni vet en tjej som är jättesmal men det lilla som är är fläsk. jag såg bara hennes arsle fladdra framför mig under kjolen och började nästan skratta (jag var typ 14 då). Det hade nog varit snyggare om hon använt några underkläder som höll ihop fläbbet istället för att sära på det och låta det dallra fritt.

     
    Mellangården. Älskar det roliga ordet!
    Haha ja. Eller skänkt fettet till folk som verkligen hade behövt det. Jag menar - så mycket kunde hon ju inte ha behövt själv.
    Jag såg en gång en kvinna på sta'n i bara linne och string. Det fula var att linnet var så uppenbart ett linne, altså inte tänkt att användas till klänning, som annars kan vara snyggt på folk. Utan hon hade tänjt linnen så det skulle gå ner lite på låret och använde det som klänning. Inte nog med att stringen lyste igenom, jag bara väntade på det ögonblicket linnet skulle åka tillbaka upp. Haha. Jag är inte så snäll. :D
  • LucyStacy
    Disan skrev 2011-05-27 21:00:01 följande:
    Det var nog min kompis du såg, hon gör alltid så Tungan ute
    Nämen! Varför varnar du henne inte för konsekvenserna? Vill du se hennes string eller? ;)
  • LucyStacy
    Missimo84 skrev 2011-05-31 13:37:08 följande:
    Sitter stringen tajt? Inte om man köper rätt storlek. Den sitter väl som ett par vanliga fast minus allt tyg. Dock sover jag inte i string, utan sover utan eftersom jag har hört att det kan vara bra att "lufta" ibland. Men för små string är ruggigt obekvämt och om man får spår i sina string, så får man säkert spår i sina vanliga med.. Någon som säger emot?
    Ah, det var så jag menade. De flesta som har string brukar ha för liten storlek. Så trosorna ser ut att vara köpa på barnavdelningn. Det kan inte vara skönt. :)
  • LucyStacy
    millifiori skrev 2011-06-06 00:29:10 följande:
    Hej, jag vill framföra att jag som är kille också gillar string. Allra bäst gillar jag stringbadbyxor för det ger en mer spännande solbränna. Om detta finns det många som tycker men jag är inte homosexuell utan jag har tjej samt 2 underbara barn. Jag är noga med mitt utseende och att hålla min kropp i trim. En stor hårig mage är inget för mig. Min sambo tycker väl också att jag är lite konstig som badar i string och jag vet helt enkelt inte varför. Jag bara älskar det och jag använder även vanliga badbyxor också, inte minst när jag motionssimmar. Jag tycker inte att vanliga badshorts är fel eller fult men jag kommer aldrig att skaffa några. Så vi är ju alla olika och det är okej för det får man vara men jag gillar string och jag tycker det är snyggt på en fin kropp, man som kvinna.
    Härligt! Kul att du trivs i dina string! :)
Svar på tråden String i stjärten. Bara skönt...Eller?