Föräldraledig i Halmstad
Nyblivna föräldar som vill prata om allt mellan himmel och jord och kanske smyga in en fika..
Nyblivna föräldar som vill prata om allt mellan himmel och jord och kanske smyga in en fika..
Hejsan! Jag har en son på 6 månader och jag snackar gärna lite skit och smyger in en fika då och då ;)
Nämen har du en Jessica, vad roligt! Jag heter också Jessica :)
Anton är glad för det mesta också, åtminstone så länge han får lite uppmärksamhet :)
Full fart är det inte än, han trivs rätt bra med att ligga på rygg och leka eller bara sitta och titta men rätt som det är så kryper han väl runt här.
Jag har alltid bott i Halmstad. Hur kommer det sig att du hamnade här då?
man stöter inte på många småttingar som heter Jessica så det var ju kul :)
Förstår att det måste va lite jobbigt att ha familj och vänner så långt bort. Hur länge har ni bott här?
Tvättmaskin i lägenheten är ett STORT + :)
Vart i stan ska ni flytta då?
Det är ju lite av en kontaktannons, haha.
Jag blir 27 år och bor på vallås ensam med Anton.
Vad jobbar du med för nåt?
Ja nissastrandlägenheterna kostar ju en del, men det är ju nytt och centralt iaf :)
Förr kunde jag inte tänka mig att på vallås men sen var jag tvungen att hitta en ny lägenhet så då började jag tänka om och ville faktiskt bo här. Sen jag flyttade hit i höstas har jag trivts jättebra, helt ok lägenhet och faktiskt mysigt område :)
Ja jag kan tänka mig att det är ett trevligt område om man hamnar rätt... Jag inboxar dig gällande jobbet... *s* du kanske förstår när du läst....
Hejsan!
Nybliven medlem här från Halmstad.
Väntar vårt första barn här i slutet av augusti.
Hör gärna av dig/er för vidare kontakt.
Hejsan!
Nybliven medlem här från Halmstad.
Väntar vårt första barn här i slutet av augusti.
Hör gärna av dig/er för vidare kontakt.
Hej...
Kul att även du hittat min lilla tråd...
Lite fantasifri är jag... så jag ställer samma fråga till dig som jag ställde till "persikans" tidigare..
Född och uppvuxen i Halmstad eller inflyttad??
Hej hej.
En till mamma ledig i Halmstad. Har en son på 5 månader.
Buffar lite... Inga Halmstadmammor där ute som vill ta en fika så här innan hösten och aktiviteterna sätter igång??
Den här tråden verkar vara tämligen "frusen", men chansa på att någon läser kan man väl alltid?
Söker vänner. 36-år från Stockholm, har flyttat runt en del, men nu bott i Halmstad i 13 år - tänk vad tiden går! Mamma till pojke 9 år och flicka 4 år. Hör gärna av er!
Hej!
Här har du en som snubblade över tråden :) 28 år, från Skåne från början men har bott i Halmstad i tre år ungefär men eftersom jag inte kommer här i från vill jag gärna lära känna lite nya människor. Har en dotter på 8 månader.
Hejsan! Jag hade visst kvar denna tråden bland favoriterna. Min son Anton är nu 20 månader och går på dagis medan jag pluggar :). Vad gör ni?
Jag är föräldraledig till september och sen blir det jobb igen fram till maj. Jobbar som tågvärd. Vad läser du till?
Försöker förnya denna tråd lite. Kommer bli föräldraledig i början av maj. Och vill gärna hitta någon att prata med, och eventuellt ta en fika.