• BettanB

X, missfall eller vad? Superstarkt streck...

Men hon såg ju hinnsäcken? Då borde det ju inte vara ett x. Och jag tror inte ens att det måste vara ett mf; det kan definitivt slå på en vecka i början, svårt att veta när ägget verkligen fäst (även om man har väldigt regelbunden cykel). Tog man hcg?

I BettanMansion är sorgen randig.
  • BettanB
    goabarn77 skrev 2011-05-20 20:37:24 följande:
    ...och alla gravsymtomn är väck förutom att hela mitt ansikte är en stor finne. ;)
    Fast det är ju inte alls ovanligt att symptomen kommer och går heller. Bra att hcg togs, då lär ni snart veta mer iaf; outhärdligt att gå och vänta...
  • BettanB
    goabarn77 skrev 2011-05-21 22:08:09 följande:
    Tack! Men hade du ingen regelbunden mens då? Har inte klurat ut hur man kan ha fel annars? Vad är det som gör att tiden kan avvika så? Vilken vecka var du i enligt dig? Svara om du har lust!Skrattande
    Kan skilja rejält på infästningen; flera dagar tom. Så har man då haft äl liiite senare än vanligt (nån dag eller så), så kan det ju göra rejäl skillnad. Sen växer graviditeter olika fort även så tidigt. Jag kommer också fortsätta hoppas och tro att det kan gå vägen för dig, Pricken. Fast jag förstår att du inte orkar tänka så just nu.
Svar på tråden X, missfall eller vad? Superstarkt streck...