• M C

Älskar du FL-dårarna som jag?

Frågor på det?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-25 20:22
    www.familjeliv.se/Forum-27-154/m59160201.html
    Har gjort en till.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Älskar du FL-dårarna som jag?
  • M C
    puss skrev 2011-05-20 17:15:48 följande:
    "fl-dåre", va fan?
    Jaaa, vaddå? Det finns bara en anledning att hänga här - man ar en seriös dragning åt dår-hållet! Annars skule man dragit för åratal sen!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Fidelis ad urnam skrev 2011-05-20 17:17:04 följande:
    5 av 7!
    *gillar*
  • M C

Vad missar ni på? Vilka två var luddiga?  *nyfiken*

• M C
    Fidelis ad urnam skrev 2011-05-20 17:27:47 följande:
    Bästa tråd och varför jag skapar en tråd var det för mig.
    Jag gillar trådar som er bra svar och vill oftast ha bra svar när jag startar en tråd.
    Så där föll det för mig
    Ja, det är för tragiskt när folk är seriösa!!!

Tyst
  • M C
    lövet2 skrev 2011-05-20 17:23:17 följande:
    Nej, jag är nog för seriös, tyvärr. Bara 3 av 7 ...
    Beklagar. Men du kanske får lite tips från coachen här?Tungan ute
  • M C
    Emmi27 skrev 2011-05-20 17:40:04 följande:
    jag verkar vara något av en dubbelnatur. Både dåre och seriös eftersom jag hade kunnat fylla i 2 svar på de 3 första frågorna, beror lite på dagsformen om det är mest dår-varning eller en släng av seriositet Drömmer
    Mmm, visst har man seriösa perioder med, men anledningen till att man är kvar X antal år senare är ju knappst den höga IQ-nivån och de tankeväckande svaren...
  • M C
    vampyria2 skrev 2011-05-20 17:40:57 följande:
    Aj då jag fick bara 6 av 7, hur kunde jag missa på en...."Snälla flickor kommer till himlen, vi andra kommer hur långt som helst" borde ha varit rätt svar ju *tjurar*
    Nej, för det är ju du. Det handlar om vad alla andra svarar. Lurig va?
  • M C
    vampyria2 skrev 2011-05-20 17:43:57 följande:
    Haha jaa men jag vill ju ha alla rätt ju Flört
    Beklagar- men alla kan ju inte var felfria som jag...Drömmer
    Min fablesse för dessa individer är välkänd, ingen går igång på ad hominem som jag gör! *kärlek*
    Med lite träning och mer elaka streaks kanske du får alla rätt nästa gång?

Tyst
  • M C
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-05-20 17:45:29 följande:
    6 av 7 rätt. Bara för att jag faktiskt gillar de smarta människorna bäst, jag är en sucker för smartness!
    Mmm, men bara smart är inte lika kul som smart och freak. Som du.Hjärta 
    Och alla som är riktiga freaks är ju bara ascoola!
Svar på tråden Älskar du FL-dårarna som jag?