Inlägg från: Love family |Visa alla inlägg
  • Love family

Fem myror är fler än fyra elefanter

Vad kan ni om denna härliga lärorika barnprogrammet?

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Fem myror är fler än fyra elefanter
  • Love family
    Queenie70 skrev 2011-05-17 15:57:47 följande:
    5 av 7 rätt
    jädrans ( förlåt för svordomen ) vad duktig du är, impad :)
  • Love family
    Caranlachiel skrev 2011-05-17 16:26:34 följande:
    6 av 7!
    herregud....jag trodde verkligen att denna skulle vara svår, men attans. Men det kanske är ni som är otroligt duktiga :)
  • Love family
    H Raheb skrev 2011-05-17 20:36:24 följande:
    Alla rätt, men har då vuxit upp sveriges television då flera släktingar har jobbat och fortfarande jobbar där. I min hjärna finns mycket onödigt kunnande om tv.
    inget onödigt okunnande där inte...utan jag skulle vilja veta mycket om tv som du....:) grattis till alla rätt!!!!!
    är nämligen en svensk såpa nörd som sett alla såpor som pytte...var helt inne i tex varhuset och då var jag inte gammal:) sen vill jag kunna se dom som inte finns att köpa..tex nya tider, storstadsliv,storstad :)
  • Love family
    H Raheb skrev 2011-05-17 20:53:35 följande:
    Tack  
    Jag såg alla varuhuset när de gick, och har precis avslutet se dem igen på dvd, jag fick dem av min moster när dom släpptes, men har inte haft tid att se dem förrän nu. Du kanske noterat att fablernas värld släppts på dvd nyligt? I svt butiken kan man hitta mycket kul också. butiken.svt.se/ 
    åh tack ska genast kika in där
  • Love family
    linte skrev 2011-05-17 23:09:43 följande:
    7 av 7 men chansade på den om året det blev utsett till bästa barnprogram. Älskade detta program och gör det fortfarande, har en kompis som har en massa avsnitt på video Glad
    bra jobbat där....... har boxen själv med avsnitten och extra matrial....min dotter fick den. själv såg jsg det på tv, men de var ju långt efter start då jag inte var född.
    hade velat göra fler frågor, finns massa intressant om fem myror är fler än fyra elefanter. visste inte att den gått som julkalender, men jag var ju inte född då men ändå
  • Love family
    linte skrev 2011-05-18 18:24:55 följande:
    Ska köpa boxen till sommaren tror jag. Jag var inte heller född när den gick första gången men som tur är har den ju gått i repris Glad
    precis....repris var ju underbart annars hade man ju missat det härliga...hade önskat att jag hade varit född när den gick som julkalender också :)
  • Love family
    Tecken skrev 2011-05-18 19:28:57 följande:
    Fem rätt. Inte illa pinkat, med tanke på att jag är född på 80-talet
    riktigt bra...wow
Svar på tråden Fem myror är fler än fyra elefanter