Ska avslaget vara så?
Imorgon är det 4 veckor sen förlossningen och underlivet är nästan tillbaka till det vanliga. Jag har fortfarande avslag, hade väl inte förväntat mig att den skulle gå över på en vecka precis.
Men om jag jämför med andra trådar där folk skrivit om sina avslag så är mitt lite konstigt de sista 2-3 dagarna. Ja jag vet att alla är olika men jag blir ändå lite orolig.
Jag blödde rött de första 4-5 dagarna med lite klumpar då och då. Blä. =(
Sen övergick det till brunt och har varit så fram till några dagar sedan. Har hela tiden haft ganska mkt avslag.
Men nu är det såhär: framåt kvällen så slutar det helt och hållet, jag behöver knappast trosskydd ens. Under natten samma sak, nattbindan är alltid ren fram till tidigt på morgonen. Då börjar jag helt plötsligt blöda klarrött och det kan ibland komma ngn liten klump. Detta håller på fram till tidiga eftermiddagen då det upphör helt och hållet igen. Men det är inga stora mängder.
Jag har inte ont, det luktar inte konstigt eller ngt sådant. Det spelar heller ingen roll om jag rört på mig ovanligt mkt eller suttit still praktiskt taget hela dagen.
Ngn som haft det så?