Någon mer en jag som vill ha barn nu?!
Här är ännu en. Är 19 och planerar nummer två. Dock har jag PCOs så måste ta hormoner och gå en behandling. Så är ganska jobbigt att jag inte kan bli gravid när jag vill.
Här är ännu en. Är 19 och planerar nummer två. Dock har jag PCOs så måste ta hormoner och gå en behandling. Så är ganska jobbigt att jag inte kan bli gravid när jag vill.
Fy vad jobbigt att känna månad efter månad besvikelsen på att det inte har fugerat.
Men ska ma inte kunna få hjälp med tabletter som sätter igång ägglossningne och så i från bm innna et år?
Skmmligt att mans ka behöva vänta så länge på att få hjälp.
Vet bara att min före detta kompis fick tabletter efter bara 5månader när dom inte blev gravida men tyvär pratar ja inte med henne längre:/
Skulle gärna vilja hjälpa dig om jag kunde.
Vad bra vad blev de för tabletter? Skönt att kunna börja emd dom och se om de hjälper ju:)-
Hoppas dom kommer med några bra ideer och förslag.
Vad bra att du kunde köpa dom tableterna iallfall hoppas att dom kommer fungera.
Vad bra att de går lite framåt så du inte bar ablr dåligt bemött hela tiden. Men hoppas nu att du får träffa någon bättre på de stället så de inte blir samma som förra gången.
Då ska jag hålla båda tummarna för dig på torsdag:)