Nea92 skrev 2011-05-16 17:49:46 följande:
Jag bor ihop med min pojkvän "sambo" och han har en väldigt bra lön ca 30000 i mån och jag har en lön på ca 5000-7000 lite olika jobbar som anställd vikarie bara:)
Men vi har stora kostander också han har ett bil lån som vi betalar 8000 på i mån o en hyra på 8000
Och en hel del andra utgifter:) Men så klart går ju lånet att dra ner om vi vill har valt å betala så mycket då vi tycker att vi har råd:)
Och vi bor i hus därför vi har lite dyrare hyra:)
Men ja har rekomenderat alla ja känner i min ålder o ha jobb innan dom skaffar barn Skulle ju absolut inte klara mig lika bra om jag inte hade haft min sambo
Men då får ni tillsammans rätt bra med pengar men synd att ni har billånet som är så pass dyrt endå:/.
Om man kan ju klara sig bra bara man vet hur amns ka lägga upp allt med pengar och saker.
Jag har tyvär inte jobb men killen min har:) bor inte ihop en men vi har funderat på om ajg ska flytta up till honnom om några månader:)
Sedan får vi se när det blir barn ska sluta med mina mini-pe i september men de kan var aså att jag redan akn vara gravid,men vi har bara varit ihop i snart 2månader så allt ahr gått fort fram men allt känns så rätt:)