Inlägg från: Här och nu |Visa alla inlägg
  • Här och nu

Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?

men hallo skrev 2011-05-14 19:49:39 följande:
    helt spontant så skulle jag se till att pedofilen försvann......vart skulle inte ens jag veta,men 9 feet under.
    har själv varit utsatt som liten och det ligger nånstans begravt långt inne i hjärnan. han som utsatte mig för det kommer jag att nog slå sönder när jag stöter på den sjuka jäveln,han splittrade hela släkten och flyttade till en annan stad den fega råttan.
    min egen farbror..........må han brinna i helvetetDemon
    Blev också utsatt men inser att personen är sjuk.
  • Här och nu
    men hallo skrev 2011-05-14 20:09:38 följande:
    ja och?? det har jag väl insett också men pedofiler som utsatt oskyldiga barn för sexuella övergrepp har förverkat sin rätt att leva ute i samhället,
    kastrera dom och ge livstid i fängelse bland andra intagna och inte på nån skyddad golkåk.,sen sköter resten av sig själv.
    Vet inte om jag anser att de inte ska få leva ute i samhället, men under nån typ av övervakning.
  • Här och nu
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-05-14 20:44:16 följande:
    Håller koll på honom/henne, berättar för mina barn att dom ska hålla sig borta från honom/henne samt upplyser honom att jag har vapen och vapenlicens och väldigt låg toleransnivå.
    Vapenlicens ger inte rätt att skjuta nån som förgriper sig på barn även om det sker framför dina ögon och ditt uttalande skulle garanterat ge en anmälan för olaga hot.
  • Här och nu
    Nea88 skrev 2011-05-14 20:30:42 följande:
    Har han suttit av straffa och nu får hjälp så skulle jag bemöta honom som vem som helst! Det är väl självklart
    Nej, eftersom pedofili inte kan botas.
  • Här och nu
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-05-14 20:49:02 följande:
    Olaga hot? var i ligger hotet?
    Och ja jag vet att jag bara får skjuta djur och pappersfigurer, tror du det skulle hindra mig om denna pedofil fick för sig att förgripa sig på ett av mina eller något annat barn framför mina ögon ;) näe tyvärr empatin för dennes liv skulle inte finnas. sitter gärna på kåken för en god gärning.
    Att säga att man har vapen o låg tolerans. Låg tolerans är inget man kan skylla på utan nåt man får jobba med. Skulle du skjuta en pedofil står brottet i registret i 10 år o försvårar att få jobb bla.
  • Här och nu
    TheCoopers skrev 2011-05-14 20:53:27 följande:
    Ja och det är det värt . Alla gånger .

Sluta dalta med skithålen !
    Tror inte det är värt att va utan jobb i 10 år. Tänk själv om du hade en störning o gjorde nåt du inte rådde för.
  • Här och nu
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-05-14 20:54:21 följande:
    Straff, register etc skulle inte bekymra mig det minsta. Är det olaga hot som du resonerar så är det olaga hot att berätta att ens hund är lite instabil och kan bitas.
    Hunden har DU ansvar för. Det krävs inte så mycket för olaga hot.
  • Här och nu
    TheCoopers skrev 2011-05-14 20:58:57 följande:
    Emm jo då hade sökt hjälp och sett till att jag inte förgrep mig på barn och förstörde livet för det barnet .
    KASTRERING ? Jag hade hellre dött än att våldta ett barn .

Man kan inte skylla på en störning . Jag är ledsen .

Mitt jobb är att skydda mina barn.
    Ingen URSÄKT men en ORSAK. Är man väldigt störd inser man inte att man behöver söka hjälp, så läs på. Nu har du inte denna störning o vet inte hur det hade känts. Jag har inte den störningen heller, men har läst en del.
  • Här och nu
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-05-14 20:58:00 följande:
    Det finns mediciner (som dom inte tar) alt. kan man avsluta sig själv om man vill våldföra sig på barn, jag kan låna ut lämpligt handeldvapen om någon är intresserad, OBS städar ej.
    Läs på i ämnet.
  • Här och nu
    TheCoopers skrev 2011-05-14 21:04:33 följande:
    Ja jag har läst jag med . Men jag skiter i vilket man är vuxen och får ta ansvar för det man gör .
    Har man förstört livet för ett barn ( i princip mördat personen barnet är ) så får man stå ut med konsekvenserna .

För din information finns det många pedofiler som INTE förgriper sig på barn för att de har gjort VALET att vidta åtgärder . Det är att ta ansvar .

Att våldta en 9 månaders bebis = dödsstraff
    Vi har inte dödsstraff i Sverige. Alla personer har inte förmåga att ta ansvar för sina handlingar. Men vissa vill inte inse.
Svar på tråden Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?