Inlägg från: Pepparfrun |Visa alla inlägg
  • Pepparfrun

Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?

Bryr mig inte, har ingen kontakt med grannarna ändå så.

• Pepparfrun

Men vad skulle han kunna göra? Han bor inte i min lägenhet.

• Pepparfrun

Men jag förstår inte vad det är personen kommer lyckas göra. Kan någon förklara det?

Jag antar att ingen har tänkt slänga in ungarna hos denna personen och begära att denna är barnvakt?

• Pepparfrun
    Plutteli skrev 2011-05-14 16:52:25 följande:
    Är du ny på FL?
    För enligt moben här så verkar pedofiler besitta övernaturliga krafter, får de bara bo granne med dina barn så kommer du förtrollas av dem och låta dina barn rida bort med dem i solnedgången...typ...
    Alt är de monster som garanterat kommer röva bort dina barn om de så får gå en halvmeter utanför er dörr på egen hand...
    Ah, nej jag är inte det. Men jag måste ha glömt bort att pedofiler var sådana. Bäst jag plockar upp högaffeln.
  • Pepparfrun
    Magnus Anderson skrev 2011-05-14 17:40:01 följande:
    Eller frisk för den del. Det är ett brott som inte kan "förlåtas" eller rehabiliteras eller va fan som helst. RÖR DU ETT BARN PÅ SÅDANT SETT , har du i mina ögon avverkat din rätt som människa och är ett skade djur. Skade djur utrotar man.

Ingen ide att fråga mig mer heller för eller senare så tar Mod alltid bort mina inlägg så.
    Gäller det även vid fysisk och psykisk misshandel av barn?
  • Pepparfrun

Jag hade iaf inte gjort något. Ser inget behov av det.

• Pepparfrun
    Här och nu skrev 2011-05-15 11:02:28 följande:
    Varför?
    För att jag inte har något behov av att göra något.
  • Pepparfrun
    Här och nu skrev 2011-05-15 11:05:51 följande:
    Skydda dina barn?
    Man behöver inte göra något speciellt, för att skydda sina barn. Det finns pedofiler överallt.

Jag tror inte att de skulle släppt ut honom om han brukade kidnappa ungar på lekplatsen.
  • Pepparfrun
    Här och nu skrev 2011-05-15 11:14:50 följande:
    En pedofil är alltid en pedofil o kan utöva detta på olika sätt.
    Jag vet vad en pedofil är för något.

Jag ser heller inget behov av att göra något mot denne pedofil. Jag kommer inte slänga in min unge till personen, men jag behöver inte slå ihjäl denne heller.
  • Pepparfrun
    Kojbe skrev 2011-05-15 16:12:56 följande:
    Jo det tycker jag för du kanske kan förhindra att andra blir drabbade ju
    Är det vad du skulle säga till din 14-åriga dotter?
Svar på tråden Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?