Den allsmäktige skrev 2011-05-14 12:36:00 följande:
Men herregud. Kan bara säga att jag är MER rädd för att bo granne med dig än med en pedofil!
Vet du det är inte första gången när pedofili kommer upp att du intar den attityden vilket skrämmer mig lite för mina funderingar kommer ju då vem du är och vad det är du är ute efter?
Är du en av de rehbiliterade pedofilerna el är du det du utgett dig för tidigare en som arbetar med de?
Har sedan tidigare minnen av du beskrivit du arbetar med pedofiler och det är ju beundransvärt att någon vill ha det otacksamma jobbet för det måste vara bland de värsta jobb man kan ha o man måste nog vara ganska så mentalt avtrubbad för att kunna stå ut med det. Nu menar jag inte dum i huvudet utan bara enormt duktig på att stänga av sina känslor och agera strikt efter *boken* så att säga och sköta sitt jobb utan några personliga värderingar inblandade.
Oavsett är det inget jag faktiskt vill ha svar på eg men jag vill inte såra el på något sätt vara oförskämd mot dig för som sagt de som jobbar med dessa människor förtjänar en eloge. Jag kan ärligt säga JAG hade inte kunnat det.