Inlägg från: agtiwi |Visa alla inlägg
  • agtiwi

Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?

Jag har själv varit utsatt för en pedofil, så för mig skulle valet vara enkelt.

Tala om det jag vet för grannarna, sen skulle jag flytta fortare än vad pedofilaset hinner blinka. För pedofilen ska inte ens kunna få en chans att ens kunna tänka en tanke om mina barn.

• agtiwi
    Här och nu skrev 2011-05-14 11:41:02 följande:
    Hade beskedet varit från en säkert källa hade jag spritt ut det. Men de som begår vålds- o sexbrott är SJUKA, inte monster.
    Jo, de blir monster tack vare sin sjukdom.
  • agtiwi
    Friedegard skrev 2011-05-14 11:58:14 följande:
    Jag håller inte med. Inga männskor föds monster, men de kan bli. Genom att utföra vissa handlingar kan man faktiskt förlora sitt värde som människa. Jag behöver inte dra upp de uppenbara  exemplen.

Därmed inte sagt att man är ett monster enbart för att man är pedofil, det beror på hur personen har handlat. 
    Tummen upp för det inlägget!
  • agtiwi
    Här och nu skrev 2011-05-14 12:01:44 följande:
    Alla människor har samma värde vad de än gör, men kan bli berövade vissa rättigheter.
    Alla människor har lika värde, säkert.. Kanske till den dagen du eller någon av dina närmaste blir utsatt.

Gud förbjude, men om det mot all förmodan skulle hända att ni (som försvarar pedofiler och annat avskum) eller någon i er närhet blir utsatta för ett sådant monster så skulle det vara intressant att se om ni fortfarande skulle försvara och tycka synd om gm...
  • agtiwi

Din mamma: Har du eller någon i din närhet varit utsatt för en pedofil?

• agtiwi

Många ggr har tanken slagit mig att släpa med den jäkeln som förstörde mitt liv in i en mörk gränd och göra mig av med alla aggressioner. Tyvärr skulle det ju inte göra det han gjort mot mig ogjort, så den tanken stannar vid just en tanke. Denna människa går runt fritt i samhället och det gör mig ont att veta att han när som helst kan ge sig på någon annan. Kan tillägga att detta äckliga as ska föreställa att vara min morbror...

Svar på tråden Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?